Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Sjef heeft volkomen gelijk Eerst blij je nieuwe aanwinsten tonen en ze vervolgens te koop zetten met een slap excuus dat je italianen wilt verzamelen, en dat terwijl je ook schitterende italianen te koop hebt staan.
sjefske schreef:Waarom plaats je deze auto's eigenlijk nog in je collectie? terwijl ze Te koop staan
what's your problem??
Toegevoegd na 5 minuten:
Montezemolo schreef:Sjef heeft volkomen gelijk Eerst blij je nieuwe aanwinsten tonen en ze vervolgens te koop zetten met een slap excuus dat je italianen wilt verzamelen, en dat terwijl je ook schitterende italianen te koop hebt staan.
Montezemolo.
de italianen die op kapazaa of 2dehands staan zijn ofwel:
-1/43 italianen die plaats moeten maken voor 1/18
-1/18 die ik dubbel heb FXX en F40
-verzamel ik bmw M modellen, Audi RS model(len)
alsook verzamel ik sportieve straatversie evo's en subaru's...
Even een vraagje, zou je voor mij wat foto's kunnen maken van jouw zwarte Gallardo van AutoArt? Ik wil de Oranje versie daarvan, maar ik wilde wel eventjes zien hoe dat is met die clear engine bonnet.. Thnx.
Begin Porsche 1:18 verzameling is gestart! Verwacht:
993 911 GT2 - Zilver - UT Models
Nieuw: 996 Turbo AA en 993 GT2 UT Models race met design livery. Gezocht: Porsche 911 996 GT2 zilver - AutoArt!! GRAAG PM!
Zie mijn verzameling HIER.