Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Bij de UT 355 moet je goed kijken welke versie men aanbied. Er is namelijk ook een versie met geperforeerde schijfremmen en remklauwen. De versie op de foto is vrij makkelijk te krijgen en heeft zoals je kunt zien alleen schijven.
Prijzen zijn zoals Sjefske aangeeft. Als ze de transportbandjes er nog omheen hebben, heb je helemaal een goede koop en kun je er nog iets meer voor vragen (in het bijzonder de spider).
Ik kan ze voor 45 te samen kopen , wat denken jullie ?
Ik zal eerlijk zijn , normaal koop ik nooit modellen om achteraf terug verder te verkopen maar ik zag deze staan en als het een goede koop is wil ik ze graag in m'n collectie en wie weet binnen enkele jaren ??
Ok bedankt allemaal ! Als ik toestemming krijg van m'n ouders neem ik ze !
Manne begrijp me nu niet verkeerd hé ! Ik koop deze modellen niet om verder te verkopen hé ! Ik koop ze omdat ik het wel leuke modellen vind (maar ik zou er nooit volle pot voor betalen) en omdat ze een goede prijs hebben en de modellen toch een waarde hebben
Dus hopelijk zie je ze binnenkort in m'n collectie !