Schumifan's Update een hele hoop
- ///M Power
schumifan schreef:Hallo
1:18 1996 ferrari F310 lage neus schumacher
Lange neus? Hij heeft toch een lange kin?

Leuke verzameling. Zit net op je site te kijken. Weer iemand gevonden die weet wat ruimtegebrek inhoudt...
RIP McLaren Formula 1 - 1963 / 2016
Proud Bentley Boy - Bentley Continental GT3 Goliath of GT racing
Remember Boerke - MAF HELD - 30-01-04 / 08-04-09
Wie Ricardo niet eert, is het grote niet weert.
Proud Bentley Boy - Bentley Continental GT3 Goliath of GT racing
Remember Boerke - MAF HELD - 30-01-04 / 08-04-09
Wie Ricardo niet eert, is het grote niet weert.

- Schumi28
- Forumbestuur
- Schaal: 1:43
- Contacteer:
schumifan schreef:1:18 1996 ferrari F310 lage neus schumacher
1:18 1999 ferrari F399 Schumacher
1:43 MSC 2 C291 Schumacher
1:43 MSC 13 Benetton B194
Hij gaat lekker Wouter, je hebt er weer een paar klassiekers van Schumi bij.
En ik zat net weer even naar je site te kijken en ik ben jaloers op je vitrines en op die heerlijke rode gloed die door je kamer schijnt

hoi
die benetton is een minichamps ja, ik heb zelf niet zo heel veel tijd gehad om foto's te maken van de 1:64 modellen, dus heb ik maar even under construction neer gezet, het is de bedoeling dat ik kleine foto's maak van de modellen en dat je er dan op moet klikken om een vergroting te krijgen. Maar ik heb het nu met microsoft publisher gedaan, en ik wil het eigenlijk gaan doen met frontpage, deze moet ik even van mijn werk mee nemen. Het is ook totaal nog niet wat ik wil, maar je moet ergens beginnen he. En eerst stonden de foto's gewoon onder elkaar en dat was helemaal niks. Dus
die benetton is een minichamps ja, ik heb zelf niet zo heel veel tijd gehad om foto's te maken van de 1:64 modellen, dus heb ik maar even under construction neer gezet, het is de bedoeling dat ik kleine foto's maak van de modellen en dat je er dan op moet klikken om een vergroting te krijgen. Maar ik heb het nu met microsoft publisher gedaan, en ik wil het eigenlijk gaan doen met frontpage, deze moet ik even van mijn werk mee nemen. Het is ook totaal nog niet wat ik wil, maar je moet ergens beginnen he. En eerst stonden de foto's gewoon onder elkaar en dat was helemaal niks. Dus
Nou, ik heb op dit moment alles weer in de doosjes zitten, wegens ruimte gebrek. En ik kan niet kiezen.
Want aan de ene kant is het mooier om ze in het doosje te laten + dat ze niet vies vuil en stoffig worden, maar ze nemen dan wel een hoop ruimte in. Dus daarom stapel ik ze maar, maar ja dan zie je ze niet echt mooi staan. Dus als je ze uit het doosje haalt, dan kan je ze mooi neer zetten, maarja dan worden ze stoffig.
Is er iemand die misschien een tip heeft, of die met hetzelfde probleem zit.
Want aan de ene kant is het mooier om ze in het doosje te laten + dat ze niet vies vuil en stoffig worden, maar ze nemen dan wel een hoop ruimte in. Dus daarom stapel ik ze maar, maar ja dan zie je ze niet echt mooi staan. Dus als je ze uit het doosje haalt, dan kan je ze mooi neer zetten, maarja dan worden ze stoffig.
Is er iemand die misschien een tip heeft, of die met hetzelfde probleem zit.
hoi
Alleen moet je die berbty kasten aan de muur hangen,en dat vind ik niet zo mooi en ik koop liever een grotere vintrine kast, waar je meer in kwijt kan.
Maar ik kan natuurlijk wel een trapsysteem maken, waardoor de modellen in de doosjes staan maar niet op elkaar. (even kijken wat we op het werk hebben liggen).
Hoevaak maak jij je vitrinekast dan schoon + de modellen.
Alleen moet je die berbty kasten aan de muur hangen,en dat vind ik niet zo mooi en ik koop liever een grotere vintrine kast, waar je meer in kwijt kan.
Maar ik kan natuurlijk wel een trapsysteem maken, waardoor de modellen in de doosjes staan maar niet op elkaar. (even kijken wat we op het werk hebben liggen).
Hoevaak maak jij je vitrinekast dan schoon + de modellen.