Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Mooi aanwinsten weer, begint nu onderhand al een behoorlijke nascar verzameling te worden. Ik ben wel benieuwd naar een overzichtsfoto, volgens mij is dat heel imposant
Klopt, dat valt mij ook regelmatig mee. De bovenste is dus een model van 8 jaar oud, maar het ziet er nog erg mooi uit.
Montezemolo schreef:Mooi aanwinsten weer, begint nu onderhand al een behoorlijke nascar verzameling te worden. Ik ben wel benieuwd naar een overzichtsfoto, volgens mij is dat heel imposant
Montezemolo
Nu onderhand?
Dacht dat ik er toch al genoeg had.
Overzichtsfoto gaat voorlopig niet lukken, want het merendeel staat in opslag. En plek vinden om ze allemaal neer te zetten zal ook niet meevallen denk ik.
Van de Cars nascars heb ik er een paar, namelijk die die afgeleid zijn van echte stockcars.
Ruwweg 1948-2005.
Alleen de meeste modellen zijn van de laatste paar jaar, omdat ik daar weleens een compleet startveld in zou kunnen krijgen.
Ik heb wel wat oudere ertussen staan, vind zelf vooral de "Whale Bodys" van de jaren '70/'80 erg mooi. Maar daar zijn dan weer niet zoveel modellen van.
Tim , weer een mooie update , die Stratus is wel enorm met die Hemi-powerdome op de motorkap, vraag me af of de piloot nog wel een goed zicht op de baan heeft