Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Porsche Gek schreef:Heel gaaf zeg, die Stratos! Wow.
Even een vraagje, zou je voor mij wat foto's kunnen maken van jouw zwarte Gallardo van AutoArt? Ik wil de Oranje versie daarvan, maar ik wilde wel eventjes zien hoe dat is met die clear engine bonnet.. Thnx.
Nu weet ik zeker dat ik hem ga kopen. Alleen ff een goede prijs voor de oranje vinden..
Edit: Trouwens: Kan je nog wat foto's maken van je hele collectie? Ik las namelijk allemaal vette modellen, maar foto's waren weggehaald door jou, jammer, maar die wil ik wel zien, o.a. de Carrera GT?
Begin Porsche 1:18 verzameling is gestart! Verwacht:
993 911 GT2 - Zilver - UT Models
Nieuw: 996 Turbo AA en 993 GT2 UT Models race met design livery. Gezocht: Porsche 911 996 GT2 zilver - AutoArt!! GRAAG PM!
Zie mijn verzameling HIER.
Nu weet ik zeker dat ik hem ga kopen. Alleen ff een goede prijs voor de oranje vinden..
Edit: Trouwens: Kan je nog wat foto's maken van je hele collectie? Ik las namelijk allemaal vette modellen, maar foto's waren weggehaald door jou, jammer, maar die wil ik wel zien, o.a. de Carrera GT?
foto's zijn idd weggehaald vanwege onozele reactie van 15 jarige pubber ...
Woauw, weer zo'n leuke brute echte Lambo, en dan nog van AA ,mooi zo... Heb zo'n beest eens stationair horen draaien aan het stoplicht en moet zeggen ...het lijkt wel of er iemand met een emmer naast staat om de benzine in de carburators te gieten, voor mij persoonlijk de mijlpaal in de Lambo-historie , impressionant model