Het "Hoeveel is mijn modelauto waard?"-topic
- Lexusfreak
- rpmobilitydesign
- Schaal: 1:18
als jullie het nog over de UT 1:18 McLaren F1 GTR oranje hebben?
de laatste jaren is het model weer gestegen in ebay waarde net veel andere UT modellekes.
de oranje GTR is ook in een PR blauwe doos verpakt door UT en is doorgaans meer waard dan de standaard verpakking.
als je het echt wilt verkopen zou ik het gewoon nu op ebay gooien, een beter moment is er niet!
de laatste jaren is het model weer gestegen in ebay waarde net veel andere UT modellekes.

de oranje GTR is ook in een PR blauwe doos verpakt door UT en is doorgaans meer waard dan de standaard verpakking.
als je het echt wilt verkopen zou ik het gewoon nu op ebay gooien, een beter moment is er niet!

Lexusfreak schreef:weet iemand wat een rode Gs430 1:18 waard is nu?
Voor een gewone verzamelaar zal dit model weinig meerwaarde
hebben, echter voor een LEXUS liefhebber is het een must-have.
Mocht je dit model te koop aanbieden denk ik niet dat er veel
animo voor zal zijn en zullen de biedingen naar mijn mening laag zijn,
al is het model gelimiteerd/gecertificeerd en niet uitgebracht in europa.
De prijs die jij ervoor betaald hebt zul je er denk ik niet eens voor krijgen. Maar niet geschoten is altijd mis.
Nu alleen nog maar 1/43 en 1/50 Dakar vrachtwagens in de collectie .

Wat is er aan de hand met die oranje GTR's?Er bestaan blijkbaar drie versies:splitwing met antenne,splitwing en de gewone wing.Ik heb de mjine(splitwing+antenne)te koop gezet en ik krijg héél veel reacties.Blijkbaar is deze héél zeldzaam.Wat zou de waarde van dit model zijn?Ik heb momenteel een bod van 150 $ USD