Ah! Nog een volvofiel?MisterT schreef: Volvo modellen zijn bij de dealer nu vaak goedkoper dan daar.

Toegevoegd na 1 minuten:
Ja, er komen steeds meer "boeren" bij!ViperArry schreef:Heey, een plaatsgenoot..... cool!

Zozo je woont nog in de buurt ook! Maarre, wat voor 1:1 heb je?MisterT schreef:"Ah! Nog een volvofiel?"
Jazeker, met 120 modellen en een 1:1 model val ik wel onder de categorie "fiel"
Ja dat is waar de 480 is natuurlijk een stuk duurder door zijn gewicht en verbruik. Bovendien is de 340 heel goedkoop qua onderhoud. Ik durf het haast niet te vragen, maar kun je een foto van je 1:1 pb'en?MisterT schreef:Van Minichamps is de Amazon Polis al bestelbaar, staat al op Internet op verscheidende plaatsen.
Ik heb zelf een 480GT uit 1995 als 1:1 model. Als je goedkoop wil rijden zou ik voor de 340 gaan en niet voor de 480
Ho, dat klopt niet.Opel-DTM schreef:Wentink Apeldoorn, Deventer en Arnhem horen bij elkaar...
Wederom niks gekocht... volgende keer weer
IddOMCNL schreef:Ho, dat klopt niet.
Wentink Apeldoorn en Deventer horen bijelkaar zie hun site, daar hebben ze het alleen over Apeldoorn en Deventer.
Op de site van Wentink Arnhem zul je echt niks vinden over de andere twee.
Arnhem is een andere Wentink, en heeft een tweedehands winkel in Doornenburg.
Ik kom ook wel bij Wentink Arnhem.
Vindt ze aardig aan de prijs, en de modellen lopen niet echt door, zo staan er al jaren, een stel Paradcar modellen, met o..a diversen Opels.
De doosjes hebben al veel geleden door het omprijzen, van o..a de gulden naar de Euro.
Echt vriendelijk zijn ze ook niet.
Groet Andre