Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Bij deze de beloofde grotere foto's van de Alfa 8C (voor the Stig) en de AM DB4 GT Zagato (voor Donkervoort).
En Markopolo: mn moeder heeft een zwarte Fiat GP in 1:1 (fijn ding) dus dat modelletje was wel een beetje verplichte kost is zo'n goedkope dealer-Norev. En ja die racestrepen, die zeggen me gewoon minder geloof ik...alhoewel ik de Lammers Volvo wel erg cool vind!
Welkom hier Bart. Leuke collectie heb je al! Al is het niet mijn schaal, de auto's zijn leuk om te bekijken! Je hebt al bijna net zo'n afwisselnde collectie als mij
Lekkere diversiteit in je collectie Staan bekende modellen tussen die zou uit mijn eigen colectie hadden kunnen komen. Love de Massies Heb er ook een paar van
Even een kleine toevoeging, heb n paar nieuwe hebbedingetjes eerst de Volvo S80 van Motormax, was een aardigheidje van mijn vader, hij had het model van de Volvo-dealer gevraagd en gekregen toen hij ging informeren wanneer zijn 1:1 (een zwarte D5) komt...best een leuk model, zeker om cadeau te krijgen natuurlijk.
Dan nog twee koopjes die ik niet kon laten staan bij Patrick's hobby center in Roermond (was toevallig in de stad) voor slechts 8 euro per stuk, een Alpine-Renault A110 en een Peugeot 205GTi. Volgens mij zijn ze van Altaya, maar het staat er niet op...het schroefje van de 205 is zo'n vervelend driehoeking ding van Ixo, dus t zou ook Ixo Junior ofzo kunnen zijn, ze zaten in een blisterverpakking. Wel irritant dat ik nu achter zo'n schroevendraaiertje aan moet, ik zal eens zien of ze die in Houten verkopen.
Zeer mooie aanwinsten! Ik koop ook wel vaker bij Patrick en ik moet zeggen dat hij toch altijd wel redelijke prijzen heeft. Behalve de Dukes of Hazzard, die is best aan de dure kant.