Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
@The_Stig: Daar kun je wel van op aan ja. (De foto's)
Ik heb trouwens een lijstje gemaakt met alle auto's die ik voorlopig nog wil, als iemand van één van deze auto's een goede prijs heeft gevonden mag hij het hier altijd melden natuurlijk.
Leuke verzameling hoor!
Toch alweer zo`n 32 modellen in ongeveer een jaar, doe je niet slecht
Ik ben denk ik ook ongeveer een krap jaartje geleden begonnen met 1:18 auto`s, en heb er nu pas 4! Maar er komen zoiezo nog 2 bij
Mijn kamer staat al helemaal vol met vrachtwagens, daarom doe ik het heeeeeel rustig aan met m`n 1:18 verzameling, en denk ook niet dat ik ooit aan de 32 ga komen
mooi! alledrie Ik wil de Eleanor nog in die nieuwere versie van de Mustang. En die Mercedes vind ik ook heel mooi, die komt misschien ook op mijn lijstje..
Vond zojuist een e-mailtje in mijn e-mailbox dat mijn Carrera GT op de bus is gedaan. Over maximaal 5 dagen moet ik hem in mijn handen hebben, ben benieuwd..
Begin Porsche 1:18 verzameling is gestart! Verwacht:
993 911 GT2 - Zilver - UT Models
Nieuw: 996 Turbo AA en 993 GT2 UT Models race met design livery. Gezocht: Porsche 911 996 GT2 zilver - AutoArt!! GRAAG PM!
Zie mijn verzameling HIER.