Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Hier plaatsen leden aan de hand van foto's en beschrijvingen de voortgang van bouw en ombouwprojekten. Op deze manier kunnen we van elkaar leren en zie je de onderwerpen uit de Kennisbank in praktijk gebracht.
Ik heb meer te doen in mijn leven dan een auto ombouwen Toen had ik even 2 weken niks te doen dus veel gewerkt. Ik denk dat het project nog even 2 weekjes zeker moet wachten totdat ik meer tijd heb.
Er zijn helaas geen vorderingen meer geweest door drukte en nogmaals: ik ga het niet overhaast afmaken.
Over enkele weken bestel ik nog een modelletje waar ik iets kleins mee van plan ben (dat houd ik nog voor een verassing ) en dan hoop ik dan die 2 samen af te maken.
CSL schreef:Wie heeft het hier over overhaast afmaken? Ik vroeg, na 2 maanden, alleen hoe het project vorderde
Wat ik bedoelde is dat ik nu zo weinig tijd heb, dat ALS ik er nu aan ga werken ik steeds maar even eraan kan werken. Omdat je dan toch wilt opschieten ga je misschien dingen te snel doen. Dus ik wacht tot ik weer tijd heb en maak het dan rustig af
Goed nieuws voor deze ombouw. Ik ga hier vrij binnenkort echt weer mee aan de slag. Ik heb namelijk een 2e 1/18 model dat ik van kleur ga veranderen en een 3e 1/64 modelletje waar ik wat kleine details op aan ga brengen... Dan kan ik dat tegelijkertijd doen. Ik verwacht binnen 2 weken toch weer eraan te beginnen. De foto's verschijnen in ieder geval automatisch hier