Edwin || 30 Aug || Nostalgische BMW update!
Een ander soort update: morgen wordt de EVO 6 wrc opgehaald door zijn nieuwe eigenaar; Scapa. Het is dus EVO 6 exit.
Dit komt omdat ik niet de gevoelens meer heb die ik eerder wel voor dit model had, langzaam begint mijn smaak en merken passie te verschuiven. Daarom wil ik een medeverzamelaar er meer plezier mee doen, aangezien het model 'redelijk' zeldzaa is. Beter bemind bij iemand in de collectie dan bij mij onbemind op de onderste plank.
Daarnaast verwacht ik morgen wel de Ferrari 308GTS 'Q' van Kyosho

Dit komt omdat ik niet de gevoelens meer heb die ik eerder wel voor dit model had, langzaam begint mijn smaak en merken passie te verschuiven. Daarom wil ik een medeverzamelaar er meer plezier mee doen, aangezien het model 'redelijk' zeldzaa is. Beter bemind bij iemand in de collectie dan bij mij onbemind op de onderste plank.
Daarnaast verwacht ik morgen wel de Ferrari 308GTS 'Q' van Kyosho

"Some are born great, some achieve greatness...
...and some have greatness thrust upon them"
Yo Wassink
Ben erg blij met de Evo 6 WRC. Past mooi naast me 3 straatversies die ik inmiddels al heb weten te bemachtigen en naast een zwarte Evo WRC die onderweg is
Hoop dat morgen de Ferrari er als is als ik er ook ben, wil ik wel ff zien
En die Skylines zijn natuurlijk Ubervet. Ik zal ze morgen eens goed bekijken.
Ben erg blij met de Evo 6 WRC. Past mooi naast me 3 straatversies die ik inmiddels al heb weten te bemachtigen en naast een zwarte Evo WRC die onderweg is

Hoop dat morgen de Ferrari er als is als ik er ook ben, wil ik wel ff zien

En die Skylines zijn natuurlijk Ubervet. Ik zal ze morgen eens goed bekijken.

- FordMustangGT
- Schaal: 1:18
- subarufreak
- Contacteer:
Ik heb gisteren de felbegeerde Ferrari 308GTS 'Q' aan mijn collectie toe mogen voegen. Kyosho heeft er een beauty van weten te maken, en die mannen zijn echt op de goede weg vwb de afwerking van hun modellen!
Ik heb de 308 in het geel aangeschaft, omdat ik doe kleur meer bijzonder vind dat rosso, een kwestie van smaak denk ik.
Hierbij de foto's!

Ik heb de 308 in het geel aangeschaft, omdat ik doe kleur meer bijzonder vind dat rosso, een kwestie van smaak denk ik.

Hierbij de foto's!

"Some are born great, some achieve greatness...
- vivado ferrari collection
- Contacteer:
Super update!
Ik heb hem zelf in het rood, maar die gele is ook een absolute beauty! Ik verwacht morgen de F40 van Kyosho, ook in het rood.

Ik heb hem zelf in het rood, maar die gele is ook een absolute beauty! Ik verwacht morgen de F40 van Kyosho, ook in het rood.
Live life in the fast lane! Ferrari 430 Suderia!!!
Mijn Ferrari 1:18 verzameling: http://www.modelautoforum.nl/viewtopic.php?f=21&t=12137

Mijn Ferrari 1:18 verzameling: http://www.modelautoforum.nl/viewtopic.php?f=21&t=12137

- F40F50ENZO
- Schaal: 1:18