Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Heb je een mooie foto gemaakt van een modelauto uit je eigen verzameling? Plaats hem hier!
Uiteraard kun je hier ook al je vragen en tips kwijt over het fotograferen van modelauto's.
In het kort: hoe, waar en waarmee worden jou foto's gemaakt.
Ik was het bijna vergeten, maar vorige week toen ik in Trier was heb ik nog een snelle duitser gezien.
Op de terugweg naar ons hotel kwam er plots uit het niets een McLaren SLR voorbij.
Die reed zeker 200km/h of meer.
Na een paar seconden was hij al aan de horizon verdwenen.
Ik heb daarom ook geen foto's kunnen nemen.
the_stig schreef:@simpen: De nummerplaat op die Carerra GT lijkt wel van een Arabier te komen. of ben ik mis.
Dat heb je zeker niet mis! Veel van die dure Supercars hebben een Arabisch kenteken! Al zijn de 2 duurste die ik gezien heb Zwitsers: 2x een Bugatti Veyron, maar ander kenteken!
Kan volledig kloppen
De foto werd genomen in een doodlopend straatje langs Harrod's. Naast die Carrera GT stonden er ook nog letterlijk een dozijn Bentleys: een stuk of 6 Bentley CGT, 4 Arnages, 2 Flying Spurs en een ML 55 AMG. De vrouwen van die sjeiks zaten in een cafeetje na lekker geshopt te hebben in Harrod's...
Hopelijk moesten al die zakken niet in de Porsche
vandaag kwam ik terug van de kartbaan in Veldhoven en zag ik een porsche GT3 in de achterbumper gevouwen van een bestelbus helaas lag het fototoestel achterin en was ik te laat
was gebeurt midden op de snelweg zo zie je maar geef nooit een vrouw de sleutels van je porsche
ik had gisteren een bruiloft van vrienden en die jongen is getrouwd in een Audi S5! Ik mocht er ook nog in zitten! echt mooi ding hoor! en een geluid..