Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Ik kwam dit model laatst nog tegen op de zolder en ik vroeg me af of iemand hier me kan vertellen hoeveel dit modelletje waard is. Hier enkele gegevens:
Merk: Solido
schaal: onbekend
Type: Dodge 6x6
Het is blijkbaar een gelimiteerde uitgave want er staat een nummering onderop. Dit is nummer 242. Het model is gemaakt in 1975.
Iemand enig idee wat dit model waard is? Alvast bedankt!
Powersprint schreef:Ik kwam dit model laatst nog tegen op de zolder en ik vroeg me af of iemand hier me kan vertellen hoeveel dit modelletje waard is. Hier enkele gegevens:
Merk: Solido
schaal: onbekend
Type: Dodge 6x6
Het is blijkbaar een gelimiteerde uitgave want er staat een nummering onderop. Dit is nummer 242. Het model is gemaakt in 1975.
Iemand enig idee wat dit model waard is? Alvast bedankt!
Is het niet nr. 242 uit een bepaalde lijn, net zoals dat Matchbox auto's in die tijd nummerde van 1 t/m 75? Of SIKU met een V-nummer of een viercijferig nummer?
Is het niet nr. 242 uit een bepaalde lijn, net zoals dat Matchbox auto's in die tijd nummerde van 1 t/m 75? Of SIKU met een V-nummer of een viercijferig nummer?
Ik weet het niet zeker, maar er staat nog een nummer op: 44/84. Zou dit niet de bepaalde lijn aan kunnen geven? Ik zal de hele onderkant even overtypen, misschien is dat duidelijker:
Dodge 6x6
T223 WC63
6 juin 44/84
No 242
3_1975
In ieder geval alvast bedankt voor de reply! Hopelijk heb je hier iets meer info over. Maar nogmaals bedankt