Volvofiel's collectie

Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Autofan
Schaal: 1:18

Bericht door Autofan »

Leuke aanwinst! :thump_up:
Jolly Club

Bericht door Jolly Club »

een verstokte Volvo V40 rijder die de degelijkheid van Opels maar niet in wil zien
:?:

:think:

:|

:!:

:nuts:

:lol:

Mooie 340 'Fiel, model ziet er zo te zien nog mooier uit dan in het NEO nieuwstopic! :thump_up:

Wanneer komt de GLT ?? :mrgreen:

- I'm not interested in facts, I find they tend to cloud my judgement. -
volvofiel
Schaal: 1:24

Bericht door volvofiel »

Jolly Club schreef:
een verstokte Volvo V40 rijder die de degelijkheid van Opels maar niet in wil zien

Mooie 340 'Fiel, model ziet er zo te zien nog mooier uit dan in het NEO nieuwstopic! :thump_up:

Jolly, op de een of andere manier vrolijkt de aanwezigheid van jouw geen-toegevoegde-waarde-hebbende, maffe, zinloze en hopeloos kinderachtige reactie een topic altijd op :mrgreen:

Hoe krijg je het voor mekáár :worshippy:

De GLT komt binnen enkele weken pas uit, maar zodra hij uit is, schaf ik me de Winner en GLT tegelijkertijd aan.

@ Riceau (Jolly stijl): ik zei ook: "Bij vlagen"

Edit: Dankzij jou, Dzjollie Klup, kan ik nu geen smilie in mijn post aan Ricardo zetten!
InjectTheVenom
Banned

Bericht door InjectTheVenom »

Jolly Club schreef:

Lach maar, voorlopig moeten we nog bewijzen welke 2 liter 8klepper nou het beste presteert. Jammer dat de sprints in Drachten niet bepaald naast de deur liggen anders had ik mn pa al lang een keer meegesleurd inclusief grijze muizenbak :mrgreen:
Iedereen zit de carrosseriën wel vol te schelden maar de techniek zijn ze vervolgens stekeblind voor.
volvofiel

Bericht door volvofiel »

InjectTheVenom schreef:[..]

Lach maar, voorlopig moeten we nog bewijzen welke 2 liter 8klepper nou het beste presteert. Jammer dat de sprints in Drachten niet bepaald naast de deur liggen anders had ik mn pa al lang een keer meegesleurd inclusief grijze muizenbak :mrgreen:
Iedereen zit de carrosseriën wel vol te schelden maar de techniek zijn ze vervolgens stekeblind voor.
Kijk, daar kun je een voorbeeld aan nemen Jolly. Die 1.4 Tdcidticttidcid van jou blijft nérgens bij een stoplichtsprintje met een GLT. De gewone tweeliter verslaat je trouwens ook al met twee vingers in de neus :lol:
InjectTheVenom
Banned

Bericht door InjectTheVenom »

volvofiel schreef:[..]

Kijk, daar kun je een voorbeeld aan nemen Jolly. Die 1.4 Tdcidticttidcid van jou blijft nérgens bij een stoplichtsprintje met een GLT. De gewone tweeliter verslaat je trouwens ook al met twee vingers in de neus :lol:
Zal ik 1 bougiekabel bij mij los halen misschien dat hij dan nog een kans heeft :mrgreen: Ik ben trouwens wel zo "aardig" geweest om zijn auto aan te kleden met opties en hem zo extra geld uit zijn zak te kloppen :lol: Had hem eigenlijk een Sports Edition 2.0T aan willen smeren maar dat wilde hij niet :cry:
FordMustangGT

Bericht door FordMustangGT »

Heel gaaf model die Volvo, echt heel mooi!
Afbeelding
volvofiel

Bericht door volvofiel »

InjectTheVenom schreef:[..]

Zal ik 1 bougiekabel bij mij los halen misschien dat hij dan nog een kans heeft :mrgreen: Ik ben trouwens wel zo "aardig" geweest om zijn auto aan te kleden met opties en hem zo extra geld uit zijn zak te kloppen :lol: Had hem eigenlijk een Sports Edition 2.0T aan willen smeren maar dat wilde hij niet :cry:
Dus jíj hebt hem die Fietstas aangesmeerd? :mrgreen:
Volgens mij hebben we Martin nu uit dit topic weggepest :think:

@ FordMustangGT: dankje, vind ik ook :thump_up:
Peter Parker
Forumbestuur
Contacteer:

Bericht door Peter Parker »

Ik had hem ook in mijn handen, het enige wat ik niet mooi vond was de lichtbalk. Die oplossing door het zilver transparante kleuren te geven, vond ik een beetje jammer.
Markopolo
Forumbestuur
Schaal: 1:43
Contacteer:

Bericht door Markopolo »

volvofiel schreef:Dankjulliewel jongens :thump_up:

@ Arjen: daar dacht ik ook al aan, maar ik vind het zo zonde om de verzegeling te verbreken. :mrgreen: Ook denk ik aan het stof dat er in komt als ik de kap van de grondplaat haal. Toen ik foto's maakte van de 480ES had ik de kap er ook af, en je wil niet weten hoeveel moeite me het heeft gekost om al het stof er toen weer uit te krijgen.
En een afgeragde 300 komt er zeker, maar dan in verschoten blauw, da's veel mooier :mrgreen:
Zit jij ook op het Autoweekforum trouwens?
Op de 1:1 zat ook stof :shifty: maar er zaten ook deuken in, was tegenaan gepist, enz. :mrgreen:

en je wilt toch een natuurgetrouw model, dus weg die kap, want we willen details zien van dit aan de buitenkant netjes afgewerkte Vulva :thump_up: :mrgreen:
ViperArry

Bericht door ViperArry »

Daar ben ik het wel een beetje mee eens....
Kapje er even af, snel fotoos schieten 1 keer blazen.... kapje er weer op.

Stoffig worden ze uiteindelijk toch wel. :wink:
Alhoewel.... de 300 serie heeft natuurlijk wel een stoffig imago :wink:
volvofiel

Bericht door volvofiel »

dankje wousmous & de rest :thump_up:

Nou, vooruit. Vanmiddag zal ik de kap er eens afhalen. Ja, vanmiddag, want m'n vakantie is nu echt voorbij :|
volvofiel

Bericht door volvofiel »

Zojuist binnengekomen: de Volvo 760GLE van Stahlberg MET DOOS!

Prachtig model, en waanzinnig dat de doos (in uitstekende staat) er nog bijzit :D

Foto's worden gemaakt, evenals de beloofde 340 foto's, maar ik moet nu eerst nog even een lesuurtje volgen op school :thump_down: .

Morgen komt overigens een 240 van Stahlberg die net als de 760 in nieuwstaat is :drool: .
Kyoshofan

Bericht door Kyoshofan »

Prachtmodel :worshippy: :worshippy:
1:18 Verzamelaar
Volkswagen Golf MK2 & MK4 1:1
volvofiel

Bericht door volvofiel »

Kyoshofan schreef:Prachtmodel :worshippy: :worshippy:
en dat zonder foto's :mrgreen: Dat belooft wat :!:
Plaats reactie