Bart
Bart & zijn collectie 1:43...UPDATE 05-08-'08, P.9
Haha leuk om te lezen die reacties...@Kyoshofan: als ik over twee maanden weer ga moet ik een faillissementsverklaring aanvragen
even wachten dus...En die LM002 is inderdaad waanzinnig mooi, ook het interieur en zelfs de wielophanging zijn prachtig gedetailleerd...en als klap op de vuurpijl: hij was maar 12 euro!!
Bart
Bart
- Montezemolo
- Schaal: 1:18
- Contacteer:
- straatauto
- Contacteer:
Leuk spul allemaal wat mij betreft, zonder dat er echt een thema inzit
t is wel echt leuk rondsnuffelen in Houten, volgend jaar weer!
Bart[/quote]
Beste Bart,
Ik heb nog even in jouw leuke topic rondgekeken
Erg leuk dat er toch nog verzamelaars zijn van de echt herkenbare auto's zonder stickers en protserige velgen
Ik vond bovenstaande quote n.a.v. jouw bezoek aan de beurs in Houten.
De beurs is er echter óm de twee maanden en niet 1x per jaar
Misschien wist je dat nog niet
vr.gr. Ben (straatauto)
Bart[/quote]
Beste Bart,
Ik heb nog even in jouw leuke topic rondgekeken
Erg leuk dat er toch nog verzamelaars zijn van de echt herkenbare auto's zonder stickers en protserige velgen
Ik vond bovenstaande quote n.a.v. jouw bezoek aan de beurs in Houten.
De beurs is er echter óm de twee maanden en niet 1x per jaar
Misschien wist je dat nog niet
vr.gr. Ben (straatauto)
Kleine aanwinst: de Peugeot 203 van Altaya...helemaal jaren '50:

Leuk toch? Deze kwam ik nog tegen op zolder, wist niet meer dat ik m had: Renault 4CV van Solido 1:43:

O en Straatauto: bedankt voor de tip, ik wist dat het iedere 2 maanden was maar uit financiële overwegingen is 1x per jaar misschien verstandiger

Leuk toch? Deze kwam ik nog tegen op zolder, wist niet meer dat ik m had: Renault 4CV van Solido 1:43:

O en Straatauto: bedankt voor de tip, ik wist dat het iedere 2 maanden was maar uit financiële overwegingen is 1x per jaar misschien verstandiger
- straatauto
- Contacteer:
Weer een update in mijn collectie! allereerst: deze twee charmante Fransen van Tripoux ontvangen: de Facel Vega FV en Peugeot 402B, beide kioskmodellen en (op het ontbreken van spiegeltjes na) niks op aan te merken, erg mooi:

Dan het klapstuk van deze update, ik was er al járen (serieus) naar op zoek, had ook een oproepje geplaatst hier maar nu had mijn favo winkel er eindelijk 1 op voorraad: de Nissan Skyline GTR-R34 V-Spec II in Bayside Blue, 1:43...alhoewel ik een AutoArt zocht heb ik nu een Ebbro en die is volgens mij zelfs nog beter...

Hij was het zoeken en wachten waard!

Dan het klapstuk van deze update, ik was er al járen (serieus) naar op zoek, had ook een oproepje geplaatst hier maar nu had mijn favo winkel er eindelijk 1 op voorraad: de Nissan Skyline GTR-R34 V-Spec II in Bayside Blue, 1:43...alhoewel ik een AutoArt zocht heb ik nu een Ebbro en die is volgens mij zelfs nog beter...

Hij was het zoeken en wachten waard!
- Powersprint
- Montezemolo
- Contacteer: