Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Heb je een mooie foto gemaakt van een modelauto uit je eigen verzameling? Plaats hem hier!
Uiteraard kun je hier ook al je vragen en tips kwijt over het fotograferen van modelauto's.
In het kort: hoe, waar en waarmee worden jou foto's gemaakt.
Sorry, ik heb het niet goed gelezen. Dan haak ik bij deze af voor deze wedstrijd. Ik heb hier nergens een goede mogelijkheid om een foto te maken zonder storende achtergrond. Ik heb geen tuin of balkon, enkel een veel te krap appartementje. Een witte achtergrond maakt de foto veel te saai enz... Mischien komt er eens een wedstrijd waarbij je wel wat mag photoshoppen. Maar tot die tijd maak ik geen schijn van kans vrees ik. Tijd om te verhuizen denk ik
Toegevoegd na 7 minuten:
Maar goed, ik zal het origineel ook even posten. Al heb ik het wel tot de max bijgesneden.
Kan je een beetje zien waarom de achtergrond wat is aangepast.
Live life in the fast lane! Ferrari 430 Suderia!!!
pasmaar schreef:Sorry, ik heb het niet goed gelezen. Dan haak ik bij deze af voor deze wedstrijd. Ik heb hier nergens een goede mogelijkheid om een foto te maken zonder storende achtergrond. Ik heb geen tuin of balkon, enkel een veel te krap appartementje. Een witte achtergrond maakt de foto veel te saai enz... Mischien komt er eens een wedstrijd waarbij je wel wat mag photoshoppen. Maar tot die tijd maak ik geen schijn van kans vrees ik. Tijd om te verhuizen denk ik
Toegevoegd na 7 minuten:
Maar goed, ik zal het origineel ook even posten. Al heb ik het wel tot de max bijgesneden.
Kan je een beetje zien waarom de achtergrond wat is aangepast.
toch wel héél leuk gevonden hoor
ik denk dat bij de fotowedstrijd waneer het idee of concept goed is weergegeven dit meer zal doen dan de kwaliteit van de foto
pasmaar schreef:Sorry, ik heb het niet goed gelezen. Dan haak ik bij deze af voor deze wedstrijd. Ik heb hier nergens een goede mogelijkheid om een foto te maken zonder storende achtergrond. Ik heb geen tuin of balkon, enkel een veel te krap appartementje. Een witte achtergrond maakt de foto veel te saai enz... Mischien komt er eens een wedstrijd waarbij je wel wat mag photoshoppen. Maar tot die tijd maak ik geen schijn van kans vrees ik. Tijd om te verhuizen denk ik
Toegevoegd na 7 minuten: