skyline_fanatics verzameling : weer 1tje
- skyline_fanatic
- skyline_fanatic
- skyline_fanatic
- Montezemolo
- Schaal: 1:18
- Contacteer:
SkyFan, je moet je hier geen zorgen over maken , ben ook zo als klein jongetje begonnen die enkel z'n zondagsgeld aan een model kon besteden en later in de weekends met vader mee ging werken om dan toch eens een extra model te kunnen permiteren,en uiteindelijk gaat het hier niet om de meeste modellen te verzamelen , maar de voor jou interessante modellen in je collectie te krijgen.Het is hier uiteindelijk geen wedstrijd , en je bent goed bezig , die Focus van AA zeer knapskyline_fanatic schreef:Heb ook weer eens 1tje binnen, word toch moeilijk om jullie bij te houden![]()
De Nissan 350Z Roadster in Sunset Orange van Autoart.
Foto's volgen mss later of anders morgen

- coolpappa04
- Schaal: 1:18
ik denk dat er veel jongens van jouw leeftijd heel jaloers zijn op je verzameling,zelf jongens van ..onze leeftijd vergapen zich op sommige van jouw modellen dus zoals bondracer zei geen zorgen maken hoorBondracer schreef:[..]
SkyFan, je moet je hier geen zorgen over maken , ben ook zo als klein jongetje begonnen die enkel z'n zondagsgeld aan een model kon besteden en later in de weekends met vader mee ging werken om dan toch eens een extra model te kunnen permiteren,en uiteindelijk gaat het hier niet om de meeste modellen te verzamelen , maar de voor jou interessante modellen in je collectie te krijgen.Het is hier uiteindelijk geen wedstrijd , en je bent goed bezig , die Focus van AA zeer knapen die Acura mag er ook best wezen

Zo gaat het bij mij ook altijdBondracer schreef:[..]
SkyFan, je moet je hier geen zorgen over maken , ben ook zo als klein jongetje begonnen die enkel z'n zondagsgeld aan een model kon besteden en later in de weekends met vader mee ging werken om dan toch eens een extra model te kunnen permiteren,en uiteindelijk gaat het hier niet om de meeste modellen te verzamelen , maar de voor jou interessante modellen in je collectie te krijgen.Het is hier uiteindelijk geen wedstrijd , en je bent goed bezig , die Focus van AA zeer knapen die Acura mag er ook best wezen

Als ik een model heb gezien ga ik METEEn werken en klaar naar 2 daagjes klusjes doen heb je er weer een.

Ben ook benieuwd naar de foto's

Ene die Skyline hoe zit het daar nou mee, gaat het nu helemaal nie door. Want hij is op de site helemaal uitverkocht

1:18 Verzamelaar
Volkswagen Golf MK2 & MK4 1:1
Volkswagen Golf MK2 & MK4 1:1
- skyline_fanatic
Hehe thx jongensKyoshofan schreef:[..]
Zo gaat het bij mij ook altijd![]()
Als ik een model heb gezien ga ik METEEn werken en klaar naar 2 daagjes klusjes doen heb je er weer een.
Ben ook benieuwd naar de foto's![]()
Ene die Skyline hoe zit het daar nou mee, gaat het nu helemaal nie door. Want hij is op de site helemaal uitverkocht

Ja die skyline ga nie door

- skyline_fanatic
Nieuwe update.
Voila Si, hier zijn ze dan wat later dan verwacht maar beter laat dan nooit
Nissan 350Z van Aa

en wat andere dingen.

De volgende update komt er ook al aan, 2 Sky's van Ebbro

Nissan 350Z van Aa

en wat andere dingen.

De volgende update komt er ook al aan, 2 Sky's van Ebbro

1:1 Golf VI GTI
- Montezemolo