Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Hier plaatsen leden aan de hand van foto's en beschrijvingen de voortgang van bouw en ombouwprojekten. Op deze manier kunnen we van elkaar leren en zie je de onderwerpen uit de Kennisbank in praktijk gebracht.
Het is een resignkid op 1/43 van Mini Racing, driver Ove Anderson, heb al de body wit afgelakt en de voorgril in de kleur gezet,van de grongverf vergeten foto's tenemen sorry, hier een paar foto's.
Zo hier deze opdait,heb je vragen of een opmerking laat maar komen
Laatst gewijzigd door flame op zo 09 sep 2007 12:54, 2 keer totaal gewijzigd.
Ben onder tussen al met het interieur en de velgen bezig, ik moet wel zeggen dat ik hier geen enkele echte foto's van heb, niet van binnen of buiten.Als er iemand foto materiaal heeft mag altijd door sturen waarvoor hartelijk dank, hier een paar foto's
Zo tot hier deze opdait,vragen of dergelijk laat maar horen
Dat is een replika van de orgineele,is van een vriend van mij,het model dat ik aan het bouwen is wel voor deze man,maar moest de org. van Ove hebben,toch bedankt voor link
Wederom een knappe prestatie vlammetje
Blijf het knap vinden om met dat kleine formaat te werken en er ook nog decals op te krijgen. Mijn handen zijn denk ik te groot daarvoor. en zelf ben ik te ongeduldig denk ik
Een échte moderatorklassieker is: To delete or not to delete that's the question!!!