http://hk.f2.page.auctions.yahoo.com/hk ... n/b6726820
de verkoper zal waarschijnlijk wel bieders vinden maar inderdaad 600 eur gaat wel erg verInjectTheVenom schreef:Prachtig model waar alles aan klopt, maar die prijs gaat werkelijk vér over het absurde heenWas het nou 1:12 zoals GMP Diecast er een paar heeft dan zeg ik ok, die schaal is het nog wel enigszins waard. 300 eurie voor een 1:43 lamborghini concept vind ik persoonlijk ook al zo achterlijk voor zó'n klein model, dat is het gewoon niet waard tenzij je een paar miljoen op je rekening hebt staan en er toch niet om maalt.
Nee dit bovenstaande heeft niets met de jaloersheid van andermans beurs te maken maar met pure Hollandse nuchterheid/zuinigheid.
Ben zelf als Aston-verzamelaar ook al lang op zoek naar dit model en heb deze 1/18 ook al tegengekomen op e-bay, hij is geloof ik in 6 verschillende kleuren te bestellen , maar idd de prijs is astonoom hoog en zal waarschijnlijk enkel in het Aston 1:1 milieu z'n gading vindenbart85 schreef:Dat ziet er gaaf uit zeg! die gouden wieltjes hoeven voor mij niet zo....bestaat er eigenlijk een AM Lagonda in 1:43?