McLaren geschorst
- roelie 007
- Schaal: 1:43
McLaren geschorst
Heb op de belgische site pitstoptv het slechte nieuws gelezen
http://www.pitstoptv.info/pitstop/?p=2858
Mod-edit: Topic titel aangepast. Markopolo
http://www.pitstoptv.info/pitstop/?p=2858
Mod-edit: Topic titel aangepast. Markopolo

http://117ayrton.mijnalbums.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
- Jolly Club
de F.I.A.heeft weer eens de kant van ferrari gekozen zoals altijd .ik hoop nu maar dat de vuile was van dit team nu ook eens boven zal komen.enfin heren ferrari fans ik zal je maar geluk wensen zeker .als je niet op de baan kan winnen dan maar via de F.I.A lopen daar genoeg mensen op de loon lijst van ferrari.

Misschien even de definitieve berichtgeving afwachten heren, zoals het er nu naar uit ziet kunnen jullie 'helden' gewoon kampioen worden in de auto die jullie 'vooruitstrevende' team heeft gebouwd met tekeningen van de constructeur waarvan ze al jaren niet meer echt heeft kunnen winnen!

- I'm not interested in facts, I find they tend to cloud my judgement. -
ja ja en FERRARI is het onschuldig lammetje zekerJolly Club schreef:de F.I.A.heeft weer eens de kant van ferrari gekozen zoals altijd .ik hoop nu maar dat de vuile was van dit team nu ook eens boven zal komen.enfin heren ferrari fans ik zal je maar geluk wensen zeker .als je niet op de baan kan winnen dan maar via de F.I.A lopen daar genoeg mensen op de loon lijst van ferrari.
Misschien even de definitieve berichtgeving afwachten heren, zoals het er nu naar uit ziet kunnen jullie 'helden' gewoon kampioen worden in de auto die jullie 'vooruitstrevende' team heeft gebouwd met tekeningen van de constructeur waarvan ze al jaren niet meer echt heeft kunnen winnen!
maar ik lees nu dat het enkel de titel bij construkteurs zou kwijt spelen en een boete .daar zou ik wel mee kunnen leven

...euh Vic , ik ben al een jaar of 5 afgehaakt, toen was de maat voor mij al vol, men spreekt soms van het F1-circus , wel dit is er al een tijdje één en dan in de letterlijke zin117ayrton schreef:dit is voor mij het einde van het formule 1 de F.I.A.heeft weer eens de kant van ferrari gekozen zoals altijd .ik hoop nu maar dat de vuile was van dit team nu ook eens boven zal komen.enfin heren ferrari fans ik zal je maar geluk wensen zeker .als je niet op de baan kan winnen dan maar via de F.I.A lopen daar genoeg mensen op de loon lijst van ferrari.na meer dan 40 jaar de sport te hebben gevolg stop ik er nu definitief mee.dit was de druppel teveel .

- fish88
- Schaal: 1:43
Dit is de definitieve straf 
. Eerst zeggen dat niemand uit het team ervan afwist en dan later toch het tegenovergestelde blijken. Die 100 miljoen doet ze toch geen pijn, mercedes haalt wel wat weg van dividend van de aandeelhouders en dan is iedereen blij. Wel leuk dat die Haug zich geen kampioen kan noemen
Nu maar hopen dat Alonso zichzelf geen kampioen kan noemen op het einde van het seizoen, dan is het perfect afgelopen 

Een goede strafUpdate 19.55
De kogel is door de kerk. Het World Motor Sport Council heeft McLaren een forse boete opgelegd van 100 miljoen dollar. Daarnaast verliest het team alle constructeurspunten van dit seizoen, en van de resterende races dit kalender jaar.
Aan het eind van de middag was er grote verwarring omtrent de straf van de Britse renstal. Harde geruchten deden de kop op dat McLaren dit seizoen en het komende uitgesloten zou zijn van races. Dit is echter niet het geval.

Laatst gewijzigd door fish88 op do 13 sep 2007 19:11, 1 keer totaal gewijzigd.

Juan Pablo Montoya: "There are no prisoners. We're not taking any prisoners."
geef die titel van constructeurs maar aan B.M.W die verdienen hem het meest van allenfish88 schreef:Dit is de definitieve straf
Een goede strafUpdate 19.55
De kogel is door de kerk. Het World Motor Sport Council heeft McLaren een forse boete opgelegd van 100 miljoen dollar. Daarnaast verliest het team alle constructeurspunten van dit seizoen, en van de resterende races dit kalender jaar.
Aan het eind van de middag was er grote verwarring omtrent de straf van de Britse renstal. Harde geruchten deden de kop op dat McLaren dit seizoen en het komende uitgesloten zou zijn van races. Dit is echter niet het geval.. Eerst zeggen dat niemand uit het team ervan afwist en dan later toch het tegenovergestelde blijken. Die 100 miljoen doet ze toch geen pijn, mercedes haalt wel wat weg van dividend van de aandeelhouders en dan is iedereen blij. Wel leuk dat die Haug zich geen kampioen kan noemen
- Montezemolo
- Schaal: 1:18
- Contacteer:
Ik ben ook wat afgehaakt met betrekking tot de F1. Bolides moeten in een race mekaar voorbijsteken, dit is het spektakel in de wedstrijd, helaas is dit toch wat verdwenen in de F1. Een wedstrijd waarbij de pitstopstrategie zal bepalen wie wint, vind ik persoonlijk oersaai. Maar deze soap is wel boeiend om te volgen, hoeveel rechtbanken en procedures gaan er nog volgen. Of is deze uitspraak bindend? Maar op termijn moet het spektakel toch terug plaatsvinden op de circuits en niet voor de groene tafel. Helaas leidt de F1 aan de ziekte van onze tijd, de steeds verdere verjuridisering van alle sporten, of het nu voetbal, wielrennen of autosport is. De toekomstige atleet heeft misschien ook best een diploma rechten op zaak.
As you get older it is harder to believe in heroes, but it is a sort of necessary.
Per ardua ad astra
Per ardua ad astra
- 1:18 24/7
- Schaal: 1:18
Ik weet niet, de beslissing die er aan het begin van de avond uit leek te komen zou wellicht te drastisch zijn geweest, maar ik heb nu het gevoel dat ze er te makkelijk af komen, de courreurs mogen alle punten behouden die ze hebben behaald met een auto die dus deels gemaakt is met onrechtmatig verkregen informatie...
Totale uitsluiting zou voor het competitie gevoel een ramp zijn, de straf die er nu ligt is voor het gevoel van rechtvaardigheid en rechtsgang een ramp.
Kortom: er zijn alleen maar verliezers in dit verhaal!

Totale uitsluiting zou voor het competitie gevoel een ramp zijn, de straf die er nu ligt is voor het gevoel van rechtvaardigheid en rechtsgang een ramp.
Kortom: er zijn alleen maar verliezers in dit verhaal!

- Jolly Club
En dat is precies wat deze 'bestraffing'is.... een keurig uitonderhandeld compromis waar zoveel mogelijk mensen 'wel mee kunnen leven' ! Want een zwart/wit uitspraak zou ten koste gaan van 'spanning' , en dus de kijkcijfers, en dus de inkomsten...ik lees nu dat het enkel de titel bij construkteurs zou kwijt spelen en een boete .daar zou ik wel mee kunnen leven

Diskwalificatie en fokking 100 miljoen dollar boete deel je niet uit als je geen goede aanleiding hebt!

Dus: of je dondert het team uit het kampioenschap, en volgens mij maken rijders ook deel uit van het team, of je erkent dat er eigenlijk niet zoveel aan de hand was en je laat alles zoals het is!

Nu wordt toegestaan dat leden van een team dat is uitgesloten alsnog deelnemen aan de rest van de competitie, en sta je dus ook toe dat een team dat geen deel meer uitmaakt van die competitie nog wel direct en indirect invloed kan hebben op het verdere verloop van de 'strijd'

Ferrari blij?... tuurlijk, toch nog een troostprijs.
McLaren blij?... tuurlijk, want we doen eigenlijk nog gewoon mee.
Fans blij?... tuurlijk, want de titelstrijd blijft 'spannend'

Mij persoonlijk doet het denken aan de controversiele uitspraak in de OJ Simpson Murder Case...
OJ was immers ook onschuldig volgens de jury, maar mocht vervolgens wel miljoenen schadevergoeding aan de nabestaanden betalen

Tot slot nog even dit:
Ik begrijp dat je een emotioneel mens bent Vic, en dat vind ik vaak de leukste. Maar je haat voor Ferrari moet wel heel diep zitten als je beweert dat een team dat nog geen race gewonnen heeft een constructeurstitel verdient....geef die titel van constructeurs maar aan B.M.W die verdienen hem het meest van allen

Laatst gewijzigd door Jolly Club op do 13 sep 2007 22:11, 1 keer totaal gewijzigd.
- I'm not interested in facts, I find they tend to cloud my judgement. -
- Peter Parker
- Forumbestuur
- Contacteer: