McLaren geschorst

http://117ayrton.mijnalbums.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Ik vind hier zelf niet zoveel van, maar ik denk dat er mensen zijn die Ferrari niet onafhankelijk vinden en vinden dat zij wel degelijk via via veel invloed zouden kunnen uitoefenen. Nogmaals, dat is niet mijn mening, maar mijn interpretatie van meningen van anderen...
Wacht op mij, ik moet ook mee!
Nou hier log ik nog wel een keer voor in dan...Schumi28 schreef:[..]
Nou hun info is ontvreemd

Los van het feit dat het me echt niet interesseert wordt er voorbij gegaan aan het feit dat Mclaren niks gestolen heeft maar alles door Ferrari gegeven is. En heeft Toyota destijds ook maar enig onderzoek tegen zich gehad, of presteren die niet goed genoeg? Als ik iemand neerschiet en ik geef het wapen aan een ander is die ander dan schuldig aan de moord?
Dat die papieren rond zijn gegaan twijfel ik geen moment over. Elk bedrijf dat informatie van de concurrent in handen krijgt zal dit doen. Ron Dennis heeft maar proberen te redden wat er te redden viel. Je weet dat je op dat moment toch gepakt wordt.
Voor mensen die zeggen dat dit de vooruitgang van Mclaren verklaart... Mss moeten ze dan ook voor de jaren 2004 en 1998 geschrapt worden want toen kwam het team ook vanuit het niets naar de top. En de laatste race bewees Mclaren dat er met het Mclaren ontwerp meer progressie te boeken is dan het Ferrari ontwerp.
De constructeurs titel... ik heb hem nooit belangrijk gevonden. Alsof beste constructeur in de F1 wat betekent. Vergelijk een straat Ferrari met een Porsche, of een Mercedes met een BMW/Audi. Zowel Porsche als BMW/Audi bouwen betrouwbaardere en in mijn ogen ook mooiere en gewoon betere prijs/kwaliteit wagens. Al wint een Mercedes of Ferrari 1000 constructeurs kampioenschappen.
Overigens opent dit mooie perspectieven voor de Alonso/Hamilton strijd. Hamilton blijft mooi schoon van kritiek. Mss verklaart het ook wel waarom in de aanvang van het seizoen Hamilton sneller was dan de Ferrari's en Alonso....
RIP McLaren Formula 1 - 1963 / 2016
Proud Bentley Boy - Bentley Continental GT3 Goliath of GT racing
Remember Boerke - MAF HELD - 30-01-04 / 08-04-09
Wie Ricardo niet eert, is het grote niet weert.
Proud Bentley Boy - Bentley Continental GT3 Goliath of GT racing
Remember Boerke - MAF HELD - 30-01-04 / 08-04-09
Wie Ricardo niet eert, is het grote niet weert.

nou ik dacht dat je na michael schumacher eindelijk je rode bril had afgezet,helaas niet dus .MClaren heeft helemaal niets gestolen laat dat duidelijk zijn .en dat de heren van FERRARI altijd gelijk krijgen van de FIA dat zelfs een blinde het ziet behalve jij .Schumi28 schreef:[..]
Nou hun info is ontvreemdal erg genoeg, wat zouden ze voor rol moeten hebben dan?
- Jolly Club
Als de heren van Ferrari altijd gelijk kregen hadden er op dit moment ergens in Belgie een donkere meneer en een meisje met een kapotte Epilady in een hoekje zitten huilen.
Altijd wijzen naar Ferrari, maar hoe verklaar je dan dat Dennis al maanden roept dat het spul niet door de hele winkel is gegaan, terwijl nu nota bene e-mails van Alonso en de la Rosa naar buiten komen.
Net zo huichelachtig en hypocriet als de Italianen hoor Vic, denk alsjeblieft niet dat Ron Dennis met eerlijkheid zo'n grote in de F1 is geworden
Ik vind het een schande dat men bewezen acht dat Alonso op de hoogte was van de hele klerezooi, en hem tegelijk in een bij voorbaat gediskwalificeerde auto voor de WK-Titel laat vechten. Hopelijk wint Alonso de titel, mede dankzij een fantastische pitstop die door zijn ploeg van het WK uitgesloten monteurs tot in de finesses is uitgevoerd!
Oh ja, voor ik het vergeet, nog even wat olie op het vuur!!
Ik las vandaag op Duitsche teletext dat een groot deel van het geld dat McLaren misloopt aan TV-opbrengsten en prijzengeld, ca. 50 miljoen Euro, rechtstreeks zal worden verdeeld onder de overige teams..INCLUSIEF FERRARI !!!

Coughlan bedankt !

Zij maar zeker mensen, zo ziet een rechtzaal er niet uit, dit is een conference-room.
In a conference-room you do business, no justice!

Altijd wijzen naar Ferrari, maar hoe verklaar je dan dat Dennis al maanden roept dat het spul niet door de hele winkel is gegaan, terwijl nu nota bene e-mails van Alonso en de la Rosa naar buiten komen.
Net zo huichelachtig en hypocriet als de Italianen hoor Vic, denk alsjeblieft niet dat Ron Dennis met eerlijkheid zo'n grote in de F1 is geworden

Ik vind het een schande dat men bewezen acht dat Alonso op de hoogte was van de hele klerezooi, en hem tegelijk in een bij voorbaat gediskwalificeerde auto voor de WK-Titel laat vechten. Hopelijk wint Alonso de titel, mede dankzij een fantastische pitstop die door zijn ploeg van het WK uitgesloten monteurs tot in de finesses is uitgevoerd!
Oh ja, voor ik het vergeet, nog even wat olie op het vuur!!
Ik las vandaag op Duitsche teletext dat een groot deel van het geld dat McLaren misloopt aan TV-opbrengsten en prijzengeld, ca. 50 miljoen Euro, rechtstreeks zal worden verdeeld onder de overige teams..INCLUSIEF FERRARI !!!

Coughlan bedankt !

Zij maar zeker mensen, zo ziet een rechtzaal er niet uit, dit is een conference-room.
In a conference-room you do business, no justice!

- I'm not interested in facts, I find they tend to cloud my judgement. -

- Jolly Club
hahahahaha dat is ook de eerste keer dat ik dat hoorJolly Club schreef:Gij zijt een wijs man![]()

Als ze bij McLaren slim en wijs genoeg waren geweest, dan hadden ze op het moment dat men wist dat er een 780 pagina tellende stapel papieren met een steigerend paard erop bij hun rond zwerverde, dit bij de fia aan gegeven. En kunnen zeggen dat ze er niks mee te maken willen hebben.
Maar dat hebben ze niet gedaan, eerst zeggen "Dat wist ik niet", en nu "ja, maar","Ja, misschien heb ik toch wel iets gezien", "we hebben er niks mee gedaan","Het was een eenmans aktie van Coughlan".
Ja, zo wordt je echt geloofwaardig gevonden en dit is het gevolg van deze aktie.
Maar dat hebben ze niet gedaan, eerst zeggen "Dat wist ik niet", en nu "ja, maar","Ja, misschien heb ik toch wel iets gezien", "we hebben er niks mee gedaan","Het was een eenmans aktie van Coughlan".
Ja, zo wordt je echt geloofwaardig gevonden en dit is het gevolg van deze aktie.
SCHUMI, THANKS FOR ALL THOSE YEARS
CHAMPION 1994 - 1995 - 2000 - 2001 - 2002 - 2003 - 2004
CHAMPION 1994 - 1995 - 2000 - 2001 - 2002 - 2003 - 2004

Team boss kept FIA informed