modelcarcenter.com
-
ik heb er ook een x wat bestelt,totaal geen problemen gehad.
1 hadden ze niet op voorraad,dus hoefde geen verzendskosten te betalen.
het pakket was ook binnen 4 dagen bij mij.
ik heb geen klachten.
heb er deze week nog wat bestelt,dus ben benieuw hoe het deze x afloopt.!
1 hadden ze niet op voorraad,dus hoefde geen verzendskosten te betalen.
het pakket was ook binnen 4 dagen bij mij.
ik heb geen klachten.
heb er deze week nog wat bestelt,dus ben benieuw hoe het deze x afloopt.!
BMW...VW...AUDI.....Mercedes...Dtm
- a vd winkel
Is nu verhuist naar een groter pand, beter en overzichtelijker.
Na van tevoren een bestelling geplaatst te hebben keurig bericht gekregen dat 1 van de modellen reeds uitverkocht was (site helaas niet up to date ivm verhuizing). Toch nog een mooi model kunnen scoren (le mans bentley blower 1:18 ) tegen een HEEL schappelijke prijs. Aanrader !! zeker de moeite waard om eens binnen te lopen in Tiel
Na van tevoren een bestelling geplaatst te hebben keurig bericht gekregen dat 1 van de modellen reeds uitverkocht was (site helaas niet up to date ivm verhuizing). Toch nog een mooi model kunnen scoren (le mans bentley blower 1:18 ) tegen een HEEL schappelijke prijs. Aanrader !! zeker de moeite waard om eens binnen te lopen in Tiel
- Lexusfreak
- Lexusfreak
Vrijdag een mail gestuurd dat ik het wou annuleren omdat het me telang duurde, en toen kreeg ik ineens wel een reactie.
inmiddels geld overgemaakt op vrijdagmiddag, en zaterdag had hij het geld nog niet binnen, en maandag en dinsdag is hij ook nog eens gesloten.
Dus dat zal wel donderdag zijn, dus bijna 2 weken.

inmiddels geld overgemaakt op vrijdagmiddag, en zaterdag had hij het geld nog niet binnen, en maandag en dinsdag is hij ook nog eens gesloten.
Dus dat zal wel donderdag zijn, dus bijna 2 weken.

- Lexusfreak
-
- Contacteer:
www.modelcarcenter.com
zaterdag voor het eerst geweesd
een paar autos gekocht en kreeg zomaar 10% korting??
als ik weer wat geld heb ga ik weer ik heb nog een paar modellen gezien
die ik graag wil hebben
mvg super
een paar autos gekocht en kreeg zomaar 10% korting??
als ik weer wat geld heb ga ik weer ik heb nog een paar modellen gezien
die ik graag wil hebben
mvg super
- galleria ferrari
bij mij is het een stuk minder bevallen ik wacht nu al 2 weken op mijn
1:18 citroen c6 van norev heb vorige week al een keer gebeld een mevrouw pakte op en legde vriendelijk uit dat het niet haar taak was om de webshop in de gaten te huiden ik had er ook wel begrip voor i.v.m. de verhuizing van de winkel maar diezelfde avond kreeg ik nog een mailtje dat hij de volgende week zal aankomen het is inmiddels al weer vrijdag en heb maar weer gebeld waar het model blijft dit keer pakte een man op hij zij dat ik hem morgen (zaterdag) zou ontvangen aangezien alle andere positieve berichten weerhoud het mij niet om nog een keer te gaan bestelen
zaterdag: Ik heb hem binnen!! eindelijk alles leek op het eerste gezicht prima tot ik hem in mijn vitrine zette toen bleek dat het rechter achterwiel veel te ver naar achter in de wielkas zit toen ik hem van onder bekeek zag ik ook dat het wil naar binnen toe loopt dus korton scheef het lijkt echt op een B-keuze zonder dat dit wortd vermeld op de site ik weet nog niet echt wat ik er mee aan moet als ik hem terug stuur kost het mij weer geld en het is zo,n gedoe als ik het niet doe zit ik me aan een scheef wiel te ergeren suggesties zijn welkom!
1:18 citroen c6 van norev heb vorige week al een keer gebeld een mevrouw pakte op en legde vriendelijk uit dat het niet haar taak was om de webshop in de gaten te huiden ik had er ook wel begrip voor i.v.m. de verhuizing van de winkel maar diezelfde avond kreeg ik nog een mailtje dat hij de volgende week zal aankomen het is inmiddels al weer vrijdag en heb maar weer gebeld waar het model blijft dit keer pakte een man op hij zij dat ik hem morgen (zaterdag) zou ontvangen aangezien alle andere positieve berichten weerhoud het mij niet om nog een keer te gaan bestelen

zaterdag: Ik heb hem binnen!! eindelijk alles leek op het eerste gezicht prima tot ik hem in mijn vitrine zette toen bleek dat het rechter achterwiel veel te ver naar achter in de wielkas zit toen ik hem van onder bekeek zag ik ook dat het wil naar binnen toe loopt dus korton scheef het lijkt echt op een B-keuze zonder dat dit wortd vermeld op de site ik weet nog niet echt wat ik er mee aan moet als ik hem terug stuur kost het mij weer geld en het is zo,n gedoe als ik het niet doe zit ik me aan een scheef wiel te ergeren suggesties zijn welkom!
Re: www.modelcarcenter.com
ik heb er ook wat besteld.
telefonisch zijn ze niet te bereiken en mailtjes wordt al helemaal niet op gereageerd.
ik heb het model al wel betaald.
geef ze nog een paar dagen anders ga ik het model halen
dat gaat gedonder geven in hun zaakje

telefonisch zijn ze niet te bereiken en mailtjes wordt al helemaal niet op gereageerd.
ik heb het model al wel betaald.
geef ze nog een paar dagen anders ga ik het model halen

dat gaat gedonder geven in hun zaakje

25 november bestelling geplaatst, tot op de dag van vandaag 24 januari 2008 nog steed niets ontvangen
telefoneren helpt blijkbaar ook niet MCC >>
<<

i bought a 1:1 hobby car, Alfa Romeo 147 GTA!
Zag er een aantal mooien tussen staan!
Even verder kijken nog en denk dak er wel een bestel daar!
Even verder kijken nog en denk dak er wel een bestel daar!

HUMMER-Teller: 100!