Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
jonnoT schreef:Super gave Evo En je hebt weer eeen schitterende collectie bij elkaar verzamelt na de ramp
bedankt jonno,
ja er zijn inderdaad een hele hoop nieuwe bij maar ook nog oude die hersteld zijn hoor maar ik trek het me niet meer aan, gewoon verder verzamelen en delen met jullie hier
hallo jongens,vandaag heb ik samen met mijn vrouwke en de kids een dagje op de rommelmarkt gestaan om wat oude spulletjes te verkopen,natuurlijk ga je dan zelf ok een beetje rond en ik heb een paar modelletjes mee genomen,het zijn wel allemaal renault dus voor de liefhebbers hier een paar plaatjes,het leuke is dat alle auto's gloednieuw zijn en nog in de originele verpakking waren,daarom zijn de foto's niet zo mooi als anders
ik zal beginnen met een mooie gt5 turbo in schaal 1/18 dealer editie
deze kon ikook niet laten liggen vind deze héél mooi in schaal 1:43
de maxi versie
dan 2 koopjes in schaal 1/64 nl de scenic (op de foto samen met een versie in 1/43,en de megane trophyversie
het leuke van al is dat ik voor alles maar 10 euro heb betaald
ik hoor jullie reactie wel
gr peter
Zeer leuke koopjes ! Ooit kon je op de luikse markt hier in het dorp ook leuke modellen kopen bij een vent die zijn kraam ermee vol had staan maar de laatste jaren zie ik hem niet meer