Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Hier plaatsen leden aan de hand van foto's en beschrijvingen de voortgang van bouw en ombouwprojekten. Op deze manier kunnen we van elkaar leren en zie je de onderwerpen uit de Kennisbank in praktijk gebracht.
Die spoiler vind ik persoonlijk wat jammer, een Viper is (eigenlijk) al vet genoeg van zichzelf.. maar goed het is jouw model, voor de rest absoluut niets dan lof voor wat je hier neer zet
zoals jullie kunnen zien heeft deze viper geen zijspiegels ; dit is de bedoeling(streetracers kijken enkel vooruit )
reden waarom ie nog niet is gespoten : de andere deur heeft nog een spiegel en heb m'n dremeltje uitgeleend
zodra die trug is ==> spiegel deraf en spuitééééééé
Heb een hele tijd (lees zwaar verslaafd) counterstrike gespeeld onder die naam en was er zeer goed in (gevraagd voor esl) daarom leek me NoGooD wel lachen + "No good" van the prodigy hebbek altijd een vette schijf gevonden
EN BEN ook een beetje no good regels zijn er om te verneuken
Daarom dus
yep, thx kga er me zeker een profieltje aanmake
kan wel nergens kijken ? is het forum niet toegankelijk voor het gewone publiek ?
ziet er tof uit
enkel tuning van diecasts ?
feest
thx