Droomautoos Schijndel
Tim heeft voor mij ook een doos met 4 Monstertrucks 1:20 en 4 Monstertrucks 1/43 meegenomen bij Frank...
Deze stonden al een tijdje op mij te wachten bij Frank...
Tim heeft mijn bakkie koffie waarschijnlijk ook opgedronken...
Frank bedankt weer voor 't reserveren van al dat moois, laat me maar weten wanneer je weer nieuwe kunt bestellen...
Tim bedankt voor het meenemen en bezorgen van de grote doos met monstergeweld....
Deze stonden al een tijdje op mij te wachten bij Frank...
Tim heeft mijn bakkie koffie waarschijnlijk ook opgedronken...

Frank bedankt weer voor 't reserveren van al dat moois, laat me maar weten wanneer je weer nieuwe kunt bestellen...
Tim bedankt voor het meenemen en bezorgen van de grote doos met monstergeweld....
Greetz, Kale
- Lexusfreak
-
- Moderator
- Schaal: 1:18
Vandaag een pakket ontvangen.
De reden dat de Hollandse Brug bij Almere toe is aan nieuw asfalt heeft niks van doen met het vele verkeer. Frank verpakt de auto's zo vreselijk goed in, dat een pakket met zwaartransport wordt afgeleverd.
Weer prima servies en veel chippies en twee Hastensmatrassen.
En er zaten nog twee modellen in ook

De reden dat de Hollandse Brug bij Almere toe is aan nieuw asfalt heeft niks van doen met het vele verkeer. Frank verpakt de auto's zo vreselijk goed in, dat een pakket met zwaartransport wordt afgeleverd.
En er zaten nog twee modellen in ook

- F40F50ENZO
Ook ik heb inmiddels een logeermatras er bij.rsh_scuderia schreef:Frank verpakt de auto's zo vreselijk goed in, dat een pakket met zwaartransport wordt afgeleverd.
En er zaten nog twee modellen in ook![]()

Fantastisch hoe de modellen verpakt zijn.

Deze verkoper weet zijn waren op waarde te schatten

Super Frank

Een échte moderatorklassieker is: To delete or not to delete that's the question!!!
-
- Moderator
- Lexusfreak
Re: Droomautoos Schijndel
Gisteren de AUDI A8 W12 mogen ontvangen uit schijndel, samen met een SNAP-ON werkplaats uitrusting.
Zoals altijd super goed verpakt ( al was er een olifant op gaan zitten was er nog nix mee gebeurd)
Bedankt Frank dat je de AUDI voor me gevonden hebt , SUPER

Zoals altijd super goed verpakt ( al was er een olifant op gaan zitten was er nog nix mee gebeurd)
Bedankt Frank dat je de AUDI voor me gevonden hebt , SUPER

Nu alleen nog maar 1/43 en 1/50 Dakar vrachtwagens in de collectie .
Gisteren een Exoto Porsche 935 Martini opgehaald bij Frank. Zeer gastvrije ontvangst en uitgebreid de tijd voor me genomen. Toppie!
Ook nog een Autoart Porsche 911 Carrera RSR turbo 2.1 van Gijs van Lennep meegenomen.
En de extra januarikorting is natuurlijk mooi meegenomen

Ook nog een Autoart Porsche 911 Carrera RSR turbo 2.1 van Gijs van Lennep meegenomen.
En de extra januarikorting is natuurlijk mooi meegenomen

- Lexusfreak
Een Super goede winkel, prijzen zijn redelijk...vooral nu met de 10% korting....
En de service tja.....
En de service tja.....