Ferrari Elite - Hotwheels elite

Hier kun je alles over straatmodellen kwijt.
Montezemolo
Schaal: 1:18
Contacteer:

Bericht door Montezemolo »

Harm-Jan schreef:[..]

Ik ook, wil die Suderia ook wel, maar die gewone moet ik :P
heb de Spider al :mrgreen:
Ik snap ook niet waarom dat zo lang moet duren terwijl de scuderia er aan komt, of wachten ze in China op sinterklaas 8)

Mont :thump_up:
motorhead
MAF Adviseur

Bericht door motorhead »

elite 430 coupe in de 2007 catalogus :shock: NIET dat ik weet .....
Montezemolo
Contacteer:

Sorry allemaal, de cursus omgaan met teleurstellingen gaat vanavond helaas niet door :!:

Motorhead heeft gelijk ik heb me vergist :oops:

Montezemolo :thump_down:
Autofan

Bericht door Autofan »

Montezemolo schreef:Sorry allemaal, de cursus omgaan met teleurstellingen gaat vanavond helaas niet door :!:

Motorhead heeft gelijk ik heb me vergist :oops:

Montezemolo :thump_down:
Das balen. :cry: Nog langer wachten dan maar.
Bracer

Bericht door Bracer »

Die CS ziet er goed uit zeg, jammer dat de deur niet helemaal lekker zit en dat verrekte raampje half naar beneden vind ik ook geen pluspunt :doh: Die rode oogt wel het lekkerst trouwens :thump_up:
Afbeelding
360spider

Bericht door 360spider »

Hele mooie wagen de scuderia.... deze gaat er zeker komen om mijn 430 serie compleet te maken.... :thump_up:

Op de site van littlebolide staat trouwens dat hij 31 december uitkomt dit jaar....
a vd winkel

Bericht door a vd winkel »

Op de site van littlebolide staat trouwens dat hij 31 december uitkomt dit jaar....
En sinterklaas bestaat !!!

(koop een kaartje voor de efteling; daar geloven ze ook in sprookjes)
360spider

Bericht door 360spider »

a vd winkel schreef:
En sinterklaas bestaat !!!

(koop een kaartje voor de efteling; daar geloven ze ook in sprookjes)
Heeft je vrouw, vriendin je onder de duim en heb je dit forum als uitlaatklep of ben je altijd zo apart in je reacties.... :|
a vd winkel

Bericht door a vd winkel »

Ik wil er alleen maar mee zeggen dat we elkaar niet gek moeten maken met verschijningsdata van hotwheels; ze houden zich er namelijk NOOIT aan. Dat dit mij matig frustreert blijkt wel uit mijn laatste reactie... Het wordt eens tijd dat men de data die men uitvaardigd bij Hotwheels ook eens "probeert" te halen (dat is ze namelijk tot op heden nog nooit gelukt)

En het aanhalen van data vanuit internetwinkels is al helemaal uit den boze. Als men namelijk niet iets exact weet vult de eigenaar maar wat in (bv 31 december van het jaar... m.a.w. Dit jaar niet meer !!!)
Montezemolo
Contacteer:

a vd winkel schreef:Ik wil er alleen maar mee zeggen dat we elkaar niet gek moeten maken met verschijningsdata van hotwheels; ze houden zich er namelijk NOOIT aan. Dat dit mij matig frustreert blijkt wel uit mijn laatste reactie... Het wordt eens tijd dat men de data die men uitvaardigd bij Hotwheels ook eens "probeert" te halen (dat is ze namelijk tot op heden nog nooit gelukt)

En het aanhalen van data vanuit internetwinkels is al helemaal uit den boze. Als men namelijk niet iets exact weet vult de eigenaar maar wat in (bv 31 december van het jaar... m.a.w. Dit jaar niet meer !!!)
Yep, daar moet ik je toch gelijk in geven, ze roepen vaak maar wat.

Montezemolo :thump_up:
360spider

Bericht door 360spider »

a vd winkel schreef:Ik wil er alleen maar mee zeggen dat we elkaar niet gek moeten maken met verschijningsdata van hotwheels; ze houden zich er namelijk NOOIT aan. Dat dit mij matig frustreert blijkt wel uit mijn laatste reactie... Het wordt eens tijd dat men de data die men uitvaardigd bij Hotwheels ook eens "probeert" te halen (dat is ze namelijk tot op heden nog nooit gelukt)

Daar heb je gelijk in, ik snap je verhaal en frustreer mezelf er ook aan...
Vond het gewoon beetje raar gezegd van je, maar met deze uitleg geef ik je volkomen gelijk...

Zie mijn vorige post maar als ongeschreven..... excuses.. :thump_up:
motorhead
MAF Adviseur

Bericht door motorhead »

Waar is dan een officiele lijst met releasedata van Hotwheels ?
Montezemolo
Contacteer:

motorhead schreef:[..]

Waar is dan een officiele lijst met releasedata van Hotwheels ?
Officiele lijsten van fabrikanten zullen wij nooit te zien krijgen, maar vaak zie je bij winkels en internetshops wel data verschijnen, als klant mag je er toch vanuit gaan dat deze mensen wel degelijk op de hoogte worden gehouden over release data. Als ik kijk bij onze 1/1 Toyota's weten we min of meer wat ons te wachten staat voor 2008. En ja, wij verzamelaars zijn vaak ziekelijk ongeduldig :mrgreen:
Daarnaast wordt er ook wel eens een aankondiging "gelekt" die niet waargemaakt wordt (Hotwheels Ferrari P4/5).
Maar goed we blijven wachten, en gelukkig hebben we jou Rene :mrgreen:

Montezemolo :thump_up:
Bamies

Bericht door Bamies »

Bij modelcarweb is de Hotwheels Elite Ferrari F430 Scuderia nu leverbaar.
Erikderaaf

Bericht door Erikderaaf »

zag dat gisteren ook, met levertijd 6 dagen. volgens mij een broodje aap verhaal van modelcarweb.....
Een hele hoop Ferrari's 1:18 en een bescheiden berg Hotwheels...
Plaats reactie