Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Die CS ziet er goed uit zeg, jammer dat de deur niet helemaal lekker zit en dat verrekte raampje half naar beneden vind ik ook geen pluspunt Die rode oogt wel het lekkerst trouwens
Ik wil er alleen maar mee zeggen dat we elkaar niet gek moeten maken met verschijningsdata van hotwheels; ze houden zich er namelijk NOOIT aan. Dat dit mij matig frustreert blijkt wel uit mijn laatste reactie... Het wordt eens tijd dat men de data die men uitvaardigd bij Hotwheels ook eens "probeert" te halen (dat is ze namelijk tot op heden nog nooit gelukt)
En het aanhalen van data vanuit internetwinkels is al helemaal uit den boze. Als men namelijk niet iets exact weet vult de eigenaar maar wat in (bv 31 december van het jaar... m.a.w. Dit jaar niet meer !!!)
a vd winkel schreef:Ik wil er alleen maar mee zeggen dat we elkaar niet gek moeten maken met verschijningsdata van hotwheels; ze houden zich er namelijk NOOIT aan. Dat dit mij matig frustreert blijkt wel uit mijn laatste reactie... Het wordt eens tijd dat men de data die men uitvaardigd bij Hotwheels ook eens "probeert" te halen (dat is ze namelijk tot op heden nog nooit gelukt)
En het aanhalen van data vanuit internetwinkels is al helemaal uit den boze. Als men namelijk niet iets exact weet vult de eigenaar maar wat in (bv 31 december van het jaar... m.a.w. Dit jaar niet meer !!!)
Yep, daar moet ik je toch gelijk in geven, ze roepen vaak maar wat.
a vd winkel schreef:Ik wil er alleen maar mee zeggen dat we elkaar niet gek moeten maken met verschijningsdata van hotwheels; ze houden zich er namelijk NOOIT aan. Dat dit mij matig frustreert blijkt wel uit mijn laatste reactie... Het wordt eens tijd dat men de data die men uitvaardigd bij Hotwheels ook eens "probeert" te halen (dat is ze namelijk tot op heden nog nooit gelukt)
Daar heb je gelijk in, ik snap je verhaal en frustreer mezelf er ook aan...
Vond het gewoon beetje raar gezegd van je, maar met deze uitleg geef ik je volkomen gelijk...
Zie mijn vorige post maar als ongeschreven..... excuses..
Waar is dan een officiele lijst met releasedata van Hotwheels ?
Waar is dan een officiele lijst met releasedata van Hotwheels ?
Officiele lijsten van fabrikanten zullen wij nooit te zien krijgen, maar vaak zie je bij winkels en internetshops wel data verschijnen, als klant mag je er toch vanuit gaan dat deze mensen wel degelijk op de hoogte worden gehouden over release data. Als ik kijk bij onze 1/1 Toyota's weten we min of meer wat ons te wachten staat voor 2008. En ja, wij verzamelaars zijn vaak ziekelijk ongeduldig
Daarnaast wordt er ook wel eens een aankondiging "gelekt" die niet waargemaakt wordt (Hotwheels Ferrari P4/5).
Maar goed we blijven wachten, en gelukkig hebben we jou Rene