Bouw van truckbus uit Suriname eindresultaat!
- Powersprint
- Schaal: 1:18
- Peter Parker
- Forumbestuur
- Contacteer:

http://117ayrton.mijnalbums.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
kzou zeggen : je moet nog wat schuren
maar ..... in suriname zullen de bussen ook zo hersteld worden
dus laat maar zitten
Wel zou ik op het einde de bus wat "vuiler" maken met watten en combinatie van zwarte en bruine schoensmeer (heeft iedereen wel) , zwarte verf is beter natuurlijk (ev waterverf)
ook kan je aan de randen wat roest aanbrengen (eerst knaloranje dan rood erover en dan afwerken met (bruin)zwart : gewoon rustig en ongehaast laagje per laagje aanbrengen met watten (oorstokjes zijn perfect hiervoor)
Mooi en origineel project
ga ik zeker volgen
(als je wil maak ik zelf wat roest op een afgedankt model van me en post ik :verschillende pic's==>stap per stap)
Laterzzz
maar ..... in suriname zullen de bussen ook zo hersteld worden

Wel zou ik op het einde de bus wat "vuiler" maken met watten en combinatie van zwarte en bruine schoensmeer (heeft iedereen wel) , zwarte verf is beter natuurlijk (ev waterverf)
ook kan je aan de randen wat roest aanbrengen (eerst knaloranje dan rood erover en dan afwerken met (bruin)zwart : gewoon rustig en ongehaast laagje per laagje aanbrengen met watten (oorstokjes zijn perfect hiervoor)
Mooi en origineel project
ga ik zeker volgen
(als je wil maak ik zelf wat roest op een afgedankt model van me en post ik :verschillende pic's==>stap per stap)
Laterzzz

- Peter Parker
- Forumbestuur
- Contacteer:
Het effect van het bobbelige plamuur vond ik wel realistisch inderdaad en dat heb ik zo gelaten.
Ik zie het graag van je hoe je dat deed stap voor stap. Meer hier denk ik. Ben net klaar met vervuilen en details aanbrengen. Hij staat nu te drogen, herken hem al niet meer terug van de foto's van vanochtend. Veel beter geworden.
Ik zie het graag van je hoe je dat deed stap voor stap. Meer hier denk ik. Ben net klaar met vervuilen en details aanbrengen. Hij staat nu te drogen, herken hem al niet meer terug van de foto's van vanochtend. Veel beter geworden.
Laatst gewijzigd door Peter Parker op di 25 sep 2007 13:36, 1 keer totaal gewijzigd.
- Peter Parker
- Forumbestuur
- Contacteer:
- Montezemolo
- Schaal: 1:18
- Contacteer: