Donormodel voor velgen

Hier plaatsen leden aan de hand van foto's en beschrijvingen de voortgang van bouw en ombouwprojekten. Op deze manier kunnen we van elkaar leren en zie je de onderwerpen uit de Kennisbank in praktijk gebracht.
Plaats reactie
RvO
Schaal: 1:18

Donormodel voor velgen

Bericht door RvO »

Ik wil graag nieuwe velgen onder 1 van m'n modellen zetten en daarvoor wil ik gewoon een 2ehands donormodel kopen. Maar van welke fabrikant kan je nou het makkelijks velgen demonteren? Dan zoek ik wel de goedkopere merken als maisto en burago.
Lexusfreak

Bericht door Lexusfreak »

BBurago is het net zo makkelijk als Maisto, maar begin nooit aan een Autoart... :lol:
Bracer

Bericht door Bracer »

Bburago kun je ze meestal met een beetje kracht wel gewoon af krijgen zonder gelijk de hele bevestiging te molesteren. Mocht je er nog zoeken dan heb ik er nog wel n paar staan die ik wil verkopen :angel:
Afbeelding
RvO
Schaal: 1:18

Bericht door RvO »

Bracer schreef:Mocht je er nog zoeken dan heb ik er nog wel n paar staan die ik wil verkopen :angel:
Hier een link voor welke velgen ik ongeveer zoek. Ze zijn voor een 406 Coupe van 'Gate'.
http://pictures.autotrader.nl/servlet/media?id=36145253
Bracer

Bericht door Bracer »

Hmm, die ga je niet snel onder een Maisto of Bburago vinden.
Heb wel soortgelijke onder een Porsche 911 Cup van Bburago liggen maar daarvan zijn waarschijnlijk de achterste velgen ietsje te breed :mrgreen: die gaan ook onder een Viper binnenkort :whistle:
Afbeelding
Plaats reactie