Zie hier zijn wagen:

En dan de modelwagen:

En dan de ombouw.

En dan in primer:

En hier een foto van de spoiler:

En dan gaan we weer verder met schuren en bouwen
Hhahaha, maar als hij klaar is. One of a kindKyoshofan schreef:Zonde van die prachtige Sub![]()
Ben wel beniewd hoe hij wordt
Hahah dank je wel voor je positieve commentaar. Doet mij zeker goed om te weten, dat de mensen ervan genieten.maikel schreef:Ik ga dit zeker weer volgen BBfreak, want die ombouwen van jouw zijn altijd
om van te kwijlen![]()
De achterspoiler heb ik al, maar heb die even eraf gehaald.DTM schreef:Leuk project! Enig idee hoe je de achterspoiler gaat maken? En waar haal je de velgen vandaan?
Klopt,yordy schreef:Mooie Scooby, is een x wat anders dan blauw en wit.
Heb jij echt niets anders te zeggen? Als ik zou tellen hoeveel keer jij dit hier al in het ombouw-subformum hebt gezegd, dan kan ik het al niet meer tellen op alle handen van heel mijn familie!Kyoshofan schreef:Zonde van die prachtige Sub![]()
Maar bart is toch ook vrij om zijn mening te gevenXiPHiAS schreef:[..]
Heb jij echt niets anders te zeggen? Als ik zou tellen hoeveel keer jij dit hier al in het ombouw-subformum hebt gezegd, dan kan ik het al niet meer tellen op alle handen van heel mijn familie!
Vind je ombouw en/of verbouwen van schaalmodellen zonde, blijf dan uit deze subtopic weg, dan hoef je het ook geen zonde te vinden!
Dit is wat ik van onze engels vriend heb gekregen inzake jou vraag:Maasmodels schreef:Hoezo zonde?!?![]()
![]()
Pr8ige Sub, die kickt aars![]()
![]()
Trackdaycar?
Hoeveel PK ?![]()
![]()