Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
pasmaar schreef:Zeker weten dat die er komen gaat! Ik heb nog 8 reserveringen staan bij Curbstone:
1:18 Hotwheels Elite Ferrari F430 Scuderia Blauw
1:18 Hotwheels Elite Ferrari FXX F. Muller
1:18 Kyosho Ferrari 328 GTS Rood
1:18 Hotwheels Elite Ferrari New Model Rood (zou F430 Scuderia rood moeten zijn?)
1:18 Hotwheels Elite Ferrari Mondial 8 Rood
1:18 Hotwheels Elite Ferrari 125 S Rood
1:18 Kyosho Ferrari 575 GTC Rood
1:18 Hotwheels Elite Ferrari 575 GTC Zagato Zilver / Grijs
Ik heb net ook vernomen dat de 125 S niet lang meer op zich zal laten wachten. Geschat werd nog 2 weekjes. Blijkbaar wordt het model op dit moment naar de groothandels verscheept. Ik ben benieuwd!
Wat een vette bak zeg, gaat zeker komen om de familie compleet te maken.... Ik heb namelijk de 575MM vandaag gekocht, de 575 GTC met bestickering van Kyosho besteld en deze komt daarbij...
knap model, heb deze vorige week nog op e-bay italie zien aflopen voor een dikke 300 euro ( was wel van resin gemaakt ) maar moet zeggen dat deze er stukke beter uit ziet
Zojuist de metallic rode Elite 430 Scuderia bijgezet in mijn verzameling,
Mooi model met (zeer) goede detailering. In het rood (metallic) naar mijn idee toch het mooist..daar de blauwe kleur donkerder lijkt uit te vallen als op het origineel.
a vd winkel schreef:Zojuist de metallic rode Elite 430 Scuderia bijgezet in mijn verzameling,
Mooi model met (zeer) goede detailering. In het rood (metallic) naar mijn idee toch het mooist..daar de blauwe kleur donkerder lijkt uit te vallen als op het origineel.
Wel de elite versie ? kan die nog nergens vinden alleen de gewone versie nog maar
Neen, het is niet de 60th anniversary versie, het is een glanzend rood metallic terwijl de 60th anniversary serie een matte rood metallic is. De kleur heet geloof ik Pearl red metallic.
De halve ziijruiten lijkt een handelsmerk van Mattel te worden (kijk naar de 575 GTZ hierboven) , van mij mogen ze geheel dicht zijn...
Maar het betreft hier dus 100% een Elite versie van de 430 Scuderia (geen sample)
Laatst gewijzigd door a vd winkel op di 27 nov 2007 10:08, 1 keer totaal gewijzigd.