Buttonfreak: Juli 2025 (P307)
- buttonfreak
- Schaal: 1:64
- Contacteer:
Zo twee week in de zon geweest en ook wat auto's gekocht.

Deze ERTL John Deere kon ik niet laten staan voor 12 euro. Werd verkocht in een speelgoedwinkel, maar op de verpakking staat dat het geen speelgoed is...

In Spanje Joal vinden is kennelijk niet al te moeilijk. Ik heb er nu spijt van dat ik de Vermeer trencher niet gekocht heb, maar deze graafmachine op wielen is er een die ik al lang wou hebben.

Een Maisto Renault Clio V6 had ik nog niet en ik vind hem nog niet eens zo slecht.

Er waren veel Duitsland auto's nog te koop, en aangezien mijn vriendin Duitse is (en er geen Nederlandse was) maar deze gedaan.

Twee Treasure Hunts gevonden, waaronder deze GTO.

Deze Camaro is wat simpel, maar kon ik niet weerstaan.
Bijna de laatste dag dat 'k ze vond: Guisval.

Deze Peugeot 205 moest ik repareren, maar is nu weer top.

Deze Twingo wou ik al lang hebben.
<hr>
Een beetje gesmokkeld, want dit is een 1:43 model, maar is perfect 3 inch.

De man die het verkocht wou weten of het een 500 of 600 was. Het is een Seat 600.

Deze ERTL John Deere kon ik niet laten staan voor 12 euro. Werd verkocht in een speelgoedwinkel, maar op de verpakking staat dat het geen speelgoed is...

In Spanje Joal vinden is kennelijk niet al te moeilijk. Ik heb er nu spijt van dat ik de Vermeer trencher niet gekocht heb, maar deze graafmachine op wielen is er een die ik al lang wou hebben.

Een Maisto Renault Clio V6 had ik nog niet en ik vind hem nog niet eens zo slecht.

Er waren veel Duitsland auto's nog te koop, en aangezien mijn vriendin Duitse is (en er geen Nederlandse was) maar deze gedaan.

Twee Treasure Hunts gevonden, waaronder deze GTO.

Deze Camaro is wat simpel, maar kon ik niet weerstaan.
Bijna de laatste dag dat 'k ze vond: Guisval.

Deze Peugeot 205 moest ik repareren, maar is nu weer top.

Deze Twingo wou ik al lang hebben.
<hr>
Een beetje gesmokkeld, want dit is een 1:43 model, maar is perfect 3 inch.

De man die het verkocht wou weten of het een 500 of 600 was. Het is een Seat 600.
- buttonfreak
- Contacteer:
- buttonfreak
- Contacteer:
De Smart is 1:55 en de mannetjes zijn passend. Er zijn passende mannetjes bij 1:87, maar om je vraag te beantwoorden, ongeveer 3 cm.Kyoshofan schreef:Hoe klein moeten die poppetjes van die smart wel zijn
![]()
Ziet er weer erg goed uit![]()
Heb alleen nog nooit overzichtfoto's gezien
Ik heb wel wat overzichtsfoto's, maar met zoveel auto's is een overzicht meoilijk natuurlijk

Als ik mijn nieuwe vitrine heb (ik kan hier een leuke link plaatsen, maar je pm'ed me maar om het adres te krijgen) zal ik wel wat foto's plaatsen.
- Montezemolo
- Schaal: 1:18
- Contacteer:
- buttonfreak
- Contacteer:
Ik had hem al eens op hun site gezien, maar vanwege de schaal afgeserveerd. Maar in het echt is ie leuk en past ie met het smokkelen in de verzamelingvolvofiel schreef:Ha, ik dacht al, waarom ben je de laatste tijd niet meer online, maar je bent al op vakantie gewéést![]()
Mooie update, vooral die Seat kan me bekoren

- buttonfreak
- Contacteer:
- buttonfreak
- Contacteer:
- buttonfreak
- Contacteer: