Jelmer's Ferrari's (alweer) Terug van Weggeweest

Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
jelmer
Schaal: 1:43
Contacteer:

Bericht door jelmer »

je ziet sowieso niet zoveel cabrio/spider modellen met het dak erop in plaast van eraf.
Je ziet dat idd weinig.. waarom weet ik ook niet :? Ik heb alleen nog de 365 GTS/4 met gesloten cabriodak...
Afbeelding
kwiebje
Contacteer:

Bericht door kwiebje »

Mooie update Jelmer, en succes met poetsen :mrgreen:
Afbeelding
jelmer
Contacteer:

Bericht door jelmer »

kun je al een beetje verschil zien? :mrgreen:

Afbeelding
Afbeelding
Tim

Bericht door Tim »

mooi zeg, die verouderde look! Net alsof ie een paar jaar lang niet afgestoft is! Wahnsin! :wink:
jelmer
Contacteer:

Bericht door jelmer »

tsja.. hoe krijgen ze het voor elkaar he... :mrgreen:

Maar ik maak er toch maar weer de 'nieuwe look' van.. past beter in m'n verzameling 8)
Afbeelding
Tim

Bericht door Tim »

Ik heb mischien wel een serieuze tip: je kunt bij de meeste doe het zelf handels spuitbussen met lucht kopen, en daar kun je mooi de hoekjes en gaatjes waar je anders niet bij kunt mee uitblazen.
Kan natuurlijk ook met een airbrushcompressortje, maar die heeft niet iedereen.
jelmer
Contacteer:

Bericht door jelmer »

ik heb de hele auto al schoon. Ik heb even m'n compressor gebruikt :D Krijg je het ook allemaal weg! Alleen op het voorruit zitten nog wat vreemde witte plekjes... iemand die weet hoe ik zoiets ervan af kan krijgen. Ik heb het al met warm water en een doekje geprobeerd, maar dit zonder resultaat. Het zit er echt heel vast op! :?
Afbeelding
360spider

Bericht door 360spider »

weer een mooi model erbij jelmer, en schoon ziet hij er inderdaad veel beter uit...... :thump_up:
er is toch ook een 456GT met een cabrio dak erop.... :?:
jelmer
Contacteer:

Bericht door jelmer »

als je die 456 bedoelt van die gozer op marktplaats..... :thump_down: slecht gemaakt... En trouwens.. dat model bestaat ook niet echt! Je hebt wel een cabrio van de Sultan van Brunei, maar daar zitten ook andere achterlichten en zo op... dit is gewoon een burago waar het dak vanaf is gezaagt, en een ander (op een cabriodakje lijkend) ding er weer op gezet.. :?
Afbeelding
360spider

Bericht door 360spider »

dat kan wel klopen jah, ik heb het ook weleens gezien bij een 360spider en een F50 waar een dak opzat....
Je zou het eventueel nog zelf kunnen maken ook, ijzerzaagje en wat leer en wat leer lijm en wat ijzerdraad en je kunt aan de slag.....
maja ik hou ze gewoon orgineel, dat is het mooiste.... :thump_up:
jelmer
Contacteer:

Bericht door jelmer »

Als het nu een echt bestaand model is, wat zeer goed is gemaakt, zou ik er nog eens over na kunnen denken.. Zelf begin ik er niet aan..
Afbeelding
Bracer

Bericht door Bracer »

Schoon ziet t er toch net iets beter uit he :wink: enneh die gast heb ik ook wel eens gezien op marktplaats, diezelfde van die enorm foute Ferrari's met 22 inch chromen velgen etc. ofniet? is ook een flinke kluns in bestickering (ik ook maar daarom begin ik er ook niet aan) :thump_down:
Afbeelding
jelmer
Contacteer:

Bericht door jelmer »

enneh die gast heb ik ook wel eens gezien op marktplaats, diezelfde van die enorm foute Ferrari's met 22 inch chromen velgen etc. ofniet? is ook een flinke kluns in bestickering (ik ook maar daarom begin ik er ook niet aan)
Die ja.. Ik vind het gewoon een v*rn**k*r van Ferrarimodellen. Hij plakt er een paar stickertjes op en verkoopt ze voor grof geld (als ie tenminste iets verkoopt :mrgreen: )
Afbeelding
jelmer
Contacteer:

Bericht door jelmer »

Vandaag van Martin (jolly club) mogen ontvangen: De Ferrari 312 T4 :mrgreen: in schaal 1/12.

Hij kwam er zelf niet meer aan toe, dus heb ik het project overgenomen!

Hier alvast een paar foto's:

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Laatst gewijzigd door jelmer op di 28 sep 2004 20:54, 1 keer totaal gewijzigd.
Afbeelding
Tim

Bericht door Tim »

Met zoveel verschillende projecten moet je nog uitkijken dat je niet onderling allerlei onderdelen gaat uitwisselen :roll:

Maar respect dat je het allemaal aanpakt, als ik een pinnetje ofzo terug moet lijmen word de e.o.d. tegenwoordig alvast gebeld :?
Plaats reactie