Totaal inclusief verzenden van GBP7,00 (GBP 5,00 per stuk en GBP 3 korting op mijn 2e verzending).. €29,91ViperArry schreef:Wow, dat zijn nog eens leuke prijzen. Ben benieuwd naar de verzendkosten.
Was dit dezelfde als die ik je doorstuurde? Of werd die net voor je neus weggekaapt.
De gele van de British GT is de zeldzaamste, komt niet zo heel vaak voorbij. Ik heb er aanmerkelijk meer voor betaald!
Mazzelaar!

Het zwart/oranje exemplaar was precies dezelfde als jij stuurde maar dan van een andere verkoper en met een einddatum van een paar dagen vroeger.
Ik zie ze allebei amper voorbij komen dus ik neem aan dat ze ongeveer even zeldzaam zijn? Ik gok altijd op het toeval en log op een totaal ongeplande impulsieve dag in op Ebay als de portemetnix het kan hebben en voila ik heb bij stom toeval geluk

De truuk is dat je juist níét op geluk moet rekenen maar toch de dingen zolang mogelijk in je achterhoofd moet houden dan vind Lady Fortune je vanzelf

Toegevoegd na 15 minuten:
Goed, héél goed zoeken en vooral geduld hebben maar toch zoveel mogelijk moeite doen.Ferrari10flrb schreef:Mooie prijsjes voor Minichamps modellen!! Ik zou willen dat ik de Ferrari's die ik nog van Minichamps zoek voor dat geld kon winnen..
(Misschien ten overvloede: wacht op Ebay tot 20-15 sec voor tijd en doe dan pas je bod. Wel een beetje afhankelijk van de snelheid van je pc maar de kans dat er iemand tussendoor vliegt is niet zo groot)
Dat met die laatste seconden heb ik bij een nummer 94 GTS-R van AutoArt geprobeerd maar letterlijk in de laatste seconde kwam er nog eens een klojo met een geautomatiseerd bod overheen