Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Die subaru ziet er al wel erg goed uit. Op zich is de wagen niet veel verandert alleen de achterspoiler is een groot verschil. Maargoed we zien wel wat AutoArt er weer van maakt. Normaal is het een meesterwerkje.
Hopelijk worden deze autos weer net zo mooi als de vorige......
JOEPIEJEE!!! nu wordt er dus eentje hiero helemaal gek Dit is zeker weer een wannahave voor mij Komt er ook een nachtversie van??
Ziet er op het fotootje al zeer goed uit!!!
Auto-art doet het vast wel goed bij de definitieve versie, maar onder die Australie-versie horen eigenlijk geen asfaltvelgen en -banden !
Over het algemeen zijn het meestal de presentatie auto's die ze namaken helaas. Autoart zal eens een after race versie moeten maken, met modder, deuken etc.
Van mij mogen ze dan nog wel 1x de subaru impreza wrc 1999 met nachtlampen produceren zodat ik deze ook in mijn collectie kan hebben Maja zie dit model niet nog eens opnieuw in productie gaan helaas.....
Ben al een tijdje aan het sparen voor een open Autoart. Eigenlijk was het geld opzijgelegd voor een Bentley Speed 8 die volledige open zou gaan, maar het gaat nog wel even duren eer die er komt. Maar deze Subaru ziet er echt schitterend uit, en aangezien ik er al altijd zo eentje heb willen hebben, denk ik toch dat deze veel kans maakt om in mijn vitrine...of zelfs een aparte display...te komen.
Weet iemand trouwens wat de richtprijs zou zijn? Zal wel tegen den 100? aanliggen zeker. Kwestie van genoeg geld opzij te leggen waar ik niet meer aan kom .