Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Je foto's zien er uitstekend uit, mooie composities ook! Mocht ik er in de toekomst tijd voor hebben dan moet ik toch ook eens aan een goede foto opstelling en bijkomende belichting gaan werken. Complimenten voor zowel de mooie foto's als de mooie modellen !
Hehe, thanks! Ben zelf namelijk niet zo heel tevreden over de eerste en de 1 na laatste. Ik moet eens kappen met die witte achtergrond, die maakt het ook wel lastiger...
1:18 24/7 schreef:Hehe, thanks! Ben zelf namelijk niet zo heel tevreden over de eerste en de 1 na laatste. Ik moet eens kappen met die witte achtergrond, die maakt het ook wel lastiger...
Die eerste oogt wel wat vaag, ben je je touch aan t verliezen Bieckums?
Ubergeile bakkies zijn t iig wel. De gele springt er echt hard uit hier in de kast. De Convertible is idd minder als je hem met de coupe vergelijkt maar desalniettemin een dikke waard!
ViperArry schreef:
Met name de banden worden erg donker.
Klopt, dat is het gevolg van de witte achtergrond echt wit willen krijgen, dan moet ik overal aan gaan sleutelen om het geel weer wat donkerder te maken en dan kom je idd bij de banden in de knoop, ach ja!
ViperArry schreef:
Leuke auto's!
GLPK heeft van een dergelijk geel basismodel hun C6R gebouwd.
Da's gewoon een ex-fabrieks C6.R hoor, waar ze een andere livery overheen plakken!