Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Morgen maak ik nog foto's van enkele andere aanwinsten, waaronder een zeldzame ( ) en als alles goed gaat, is er een nog veel zeldzamer modelletje op weg naar mij
Welke vd 2 Reventon's vind je mooier? Wat ik zo zie op de foto's is dat de koplampen vd Burago er meer op liggen dan die van de Mondomotors.
De blauwe Countach vind ik echt schitterend.
Groet Wolf.
De blauwe Countach is inderdaad fantastisch
Van beide Reventons steekt de MondoMotors er met kop en schouders bovenuit. Elk model heeft zijn foutjes, de MM heeft geen matte kleur en het interieur is iets te licht, maar de fouten van de Bburago zijn eigenlijk te groot. Dat model heeft enkel de juiste kleur, de koplampen zien er niet goed uit, achterkant ook niet en vooral: het is klein! Er zou beter schaal 1:19 op de doos staan. Maar als je nu nog geen Reventon gekocht hebt kun je evengoed wachten op die van AutoArt.