Collectie van Bieck (1:18 24/7)
- FordMustangGT
- Schaal: 1:18
- vivado ferrari collection
- Contacteer:
Ik meen me te herinneren dat er een team was in Belcar dat an de C5 of C6 mallen had gemaakt en zo zn eigen R versie had gebouwd.....
De C6-R was destijds zo gewild dat ze er niet anders aan konden komen....
Zal nog eens rond zoeken naar plaatjes van die auto.
FF opgesnord...
US Carworld heeft destijds een Z06 omgebouwd naar Z06-R

Jammer dat ik geen plaatjes meer kan vinden van de ombouw.... zag er goed uit destijds.
FF opgesnord...
US Carworld heeft destijds een Z06 omgebouwd naar Z06-R

Jammer dat ik geen plaatjes meer kan vinden van de ombouw.... zag er goed uit destijds.
Laatst gewijzigd door ViperArry op di 23 okt 2007 13:57, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Schaal: 1:43
- Contacteer:
Ik denk dat je de US Carworld corvette Z06 bedoeld. Die heeft het team zelf opgebouwd. Als basis zijn ze begonnen van een standaard Corvette Z06 straatwagen.ViperArry schreef:Ik meen me te herinneren dat er een team was in Belcar dat an de C5 of C6 mallen had gemaakt en zo zn eigen R versie had gebouwd.....
Fototje : http://www.supercarchallenge.nl/memberi ... rvette.jpg
Helemaal gelijk....
Was in de tussentijd ook gaan zoeken.
Heb jij nog fotos van de ombouw?
(Zonder het topic te willen kapen overigens)
Was in de tussentijd ook gaan zoeken.
Heb jij nog fotos van de ombouw?
(Zonder het topic te willen kapen overigens)

Laatst gewijzigd door ViperArry op di 23 okt 2007 15:50, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Contacteer:
- 1:18 24/7
Deze laatste aanwinst bereikte mij gisteren vanuit Taiwan, veeel sneller dan ik verwacht had! Het model is zeer zeldzaam en ik heb al meerdere malen achter het net gevist. Dit keer dus niet en met de lage dollar ben ik er ook niet failliet aan gegaan! 
Het betreft de C5-R 2000 Texas winner. Dit was de eerste (maar zeker niet de laatste) overwinning van de C5-R. Het model wordt ook wel shamu of killer whale genoemd, omdat de aparte livery wat weg heeft van een orca. Volgens de doos moet het een vloeiende finish vlag voorstellen... Hoe dan ook, het ziet er heel apart uit en staat erg leuk tussen de 4 andere C5-Ren en het is leuk om zo'n zeldzame er bij te hebben. Nog twee te gaan en dan heb ik het rijtje C5-R liveries compleet...
Wat quick 'n dirty pics:

En the real thing:

Het betreft de C5-R 2000 Texas winner. Dit was de eerste (maar zeker niet de laatste) overwinning van de C5-R. Het model wordt ook wel shamu of killer whale genoemd, omdat de aparte livery wat weg heeft van een orca. Volgens de doos moet het een vloeiende finish vlag voorstellen... Hoe dan ook, het ziet er heel apart uit en staat erg leuk tussen de 4 andere C5-Ren en het is leuk om zo'n zeldzame er bij te hebben. Nog twee te gaan en dan heb ik het rijtje C5-R liveries compleet...
Wat quick 'n dirty pics:

En the real thing:

-
- Contacteer:
- Montezemolo
- Contacteer:
- coolpappa04