Even afgeleid door die heerlijke vette CanAm bakken
Terug naar mijn McLaren update, hier is deel 2:
Uit 1995 is deze Davidoff McLaren. Normaliter reed de auto in West kleuren maar voor de race op Suzuka kwam deze livery uit de verfkwast:
De witte Gulf versie uit het begin van het 1996 BPR seizoen. Ik heb me helemaal suf gezocht maar kan nog geen foto vinden van de 1:1 versie. Wie helpt me? Tot die tijd moet ik maar aannemen dat de auto werkelijk in deze outfit heeft gereden...
In 1996 reden twee auto's in de kleuren van Lark in het JGTC. Deze met #60 van Hattori en Ralf S (het broertje van ...) wonnen 2 keer en werden 2e in de eindstand achter teamgenoten Nielsen & Brabham.
Alle drie de modellen zijn handgebouwd en mogelijk op basis van Autobarn kits. Bij de Lark versie zat een certificaatje van de bouwer, maar dat kan op iedere kleurenprinter gemaakt zijn ... Ik vind het in ieder geval beeldschone modellen. De eerste twee heb ik uit HongKong, de laatste vond ik op ebay met een summiere omschrijving en een onscherpe foto vanaf een mobieltje. Ik heb de gok genomen en het blijkt een goede te zijn geweest, er waren overigens heel weinig bieders, dus de prijs? die was okay!
Volgende keer deel 3 van de Mega Mac update