DaChrist's collectie -> Na lange tijd weer een update
De Mustang Coupe uit de jaren '60 is besteld... Het is een zwarte van Classic Carlectables geworden. Ik ben echt zoooo benieuwd naar dit model 
Verder nog het volgende besteld (1/64 is zooo verslavend
)
Kyosho Minicar Collection 1/64:
- Porsche 959 zilver
- Alfa GT blauw
- Alfa GTV zwart
Er zijn momenteel 11 1/64 modellen onderweg hiernaartoe

Verder nog het volgende besteld (1/64 is zooo verslavend

Kyosho Minicar Collection 1/64:
- Porsche 959 zilver
- Alfa GT blauw
- Alfa GTV zwart
Er zijn momenteel 11 1/64 modellen onderweg hiernaartoe

Vandaag 1:18 en 1:64 nieuws, eerst maar het 1:64 nieuws:
Van Autoart de Porsche Carrera GT en 911 GT3RS en de Ford GT. Alledrie stuk voor stuk prachtige modellen, behoren tot de mooiste uit mijn 1:64 collectie.
De foto's: (helaas af en toe wat minder scherp omdat ik niet meer genoeg zonlicht had)

En dan nog een nieuwe 1:18 erbij om de Aston Martin collectie wat uit te breiden. Van Autoart de V8 Vantage in het zilver. Ik houd normaal niet van grijze auto's omdat het zo saai is, maar deze grijze muis heeft zo'n mooie heldere kleur dat het hem echt wel prachtig staat. Ik heb bij de foto's zijn grote zus (de DB9 van Minichamps) gebruikt om de boel wat op te vrolijken

Zo, dat was het voor vandaag, ik verwacht nog meer 1:64 geweld van Kyosho deze week en misschien deze week ook nog een 1:18 '67 Mustang Coupe van Classic Carlectables.
Van Autoart de Porsche Carrera GT en 911 GT3RS en de Ford GT. Alledrie stuk voor stuk prachtige modellen, behoren tot de mooiste uit mijn 1:64 collectie.
De foto's: (helaas af en toe wat minder scherp omdat ik niet meer genoeg zonlicht had)

En dan nog een nieuwe 1:18 erbij om de Aston Martin collectie wat uit te breiden. Van Autoart de V8 Vantage in het zilver. Ik houd normaal niet van grijze auto's omdat het zo saai is, maar deze grijze muis heeft zo'n mooie heldere kleur dat het hem echt wel prachtig staat. Ik heb bij de foto's zijn grote zus (de DB9 van Minichamps) gebruikt om de boel wat op te vrolijken

Zo, dat was het voor vandaag, ik verwacht nog meer 1:64 geweld van Kyosho deze week en misschien deze week ook nog een 1:18 '67 Mustang Coupe van Classic Carlectables.
- rubberburner
- coolpappa04
- Schaal: 1:18
- Montezemolo
- Contacteer:
- Jolly Club

Maar wel twee heerlijke bakken, en het is maar goed dat ik het budget niet heb, want in 1:1 wisselt mijn voorkeur voor één van de twee (of drie als je de Vanquish nog meerekent) nog steeds per dag ...

- I'm not interested in facts, I find they tend to cloud my judgement. -
- Powersprint
- FordMustangGT
- buttonfreak
- Schaal: 1:64
- Contacteer:
Hoezo, het lijkt wel of je er zelf belang bij hebtFordMustangGT schreef: Hoop trouwens dat je snel die zending binnenkrijgt![]()

Toegevoegd na 1 minuten:
Jij snapt hetJolly Club schreef:heel apart, een foto van een zilvergrijze wagen 'opvrolijken' door er een donkergrijze naast te zetten en het geheel tegen een achtergrond van klammig beton te fotograferen
![]()