Fotowedstrijd praatgroep 14: Wat zijn Modern cars

Heb je een mooie foto gemaakt van een modelauto uit je eigen verzameling? Plaats hem hier!
Uiteraard kun je hier ook al je vragen en tips kwijt over het fotograferen van modelauto's.
In het kort: hoe, waar en waarmee worden jou foto's gemaakt.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
buttonfreak
Berichten: 5160
Lid geworden op: vr 26 dec 2003 13:27
Schaal: 1:64
Locatie: België
Contacteer:

Bericht door buttonfreak »

Wat is precies een "modern car"? Een auto die in 2007 werd geïntroduceerd? Die in 2007 werd geproduceerd? Een auto van na 1982? Een auto van na 1975?
Gebruikersavatar
DaChrist
Berichten: 437
Lid geworden op: di 15 aug 2006 13:30
Locatie: Simpelveld
Contacteer:

Bericht door DaChrist »

buttonfreak schreef:Wat is precies een "modern car"? Een auto die in 2007 werd geïntroduceerd? Die in 2007 werd geproduceerd? Een auto van na 1982? Een auto van na 1975?
Ik denk dat dat redelijk vrij op te vatten is. Als iemand met een t-ford komt of een jaren '30 auto is dat natuurlijk niet 'modern'. Maar een zeer modern ontwerp uit de jaren '80 (bijvoorbeeld delorean) zal best als modern gezien kunnen worden. Zolang je er maar wat mee doet met je foto waardoor het duidelijk iets met 'modern cars' te maken heeft zal het wel goed zijn. :)

Ik kan me niet voorstellen dat iemand gediskwalificeerd wordt omdat zijn auto uit 1997 niet modern genoeg is...
Gebruikersavatar
RvO
Berichten: 164
Lid geworden op: ma 31 okt 2005 22:36
Schaal: 1:18

Bericht door RvO »

DaChrist schreef:[..]

Ik denk dat dat redelijk vrij op te vatten is. Als iemand met een t-ford komt of een jaren '30 auto is dat natuurlijk niet 'modern'. Maar een zeer modern ontwerp uit de jaren '80 (bijvoorbeeld delorean) zal best als modern gezien kunnen worden. Zolang je er maar wat mee doet met je foto waardoor het duidelijk iets met 'modern cars' te maken heeft zal het wel goed zijn. :)

Ik kan me niet voorstellen dat iemand gediskwalificeerd wordt omdat zijn auto uit 1997 niet modern genoeg is...
Ja, klopt helemaal, de auto hoeft niet perse heel nieuw te zijn, maar als ie gewoon een modern en tijdloos design heeft is het goed.
Gebruikersavatar
buttonfreak
Berichten: 5160
Lid geworden op: vr 26 dec 2003 13:27
Schaal: 1:64
Locatie: België
Contacteer:

Bericht door buttonfreak »

Kijk aan. Dank u!
Plaats reactie