Ja een rooie hoort er nog bij de 333SP en er komt er nog eentje uit in de mooie versie met aparte wielen, betere lak en decals. Ik begin nu een heel klein beetje te zien dat er meerdere modellen zijn in kleur varianten. Anders dan Siku is deze kleur variatie veel intenser en lijkt het soms een ander model. Die met die vlammen bijvoorbeeld is er ook in 1 kleur, met kleinere wielen.buttonfreak schreef:Er is ook een rode Ferrari 333SP, een bruine en eentje met raceopdruk. Mooi spul en ook de Isetta gevonden zie ik... Cool he?
members.home.nl/jclevering/hotwheels/hotwheelsferrari333.jpg
Ik heb de Sharknose volgens mij in het rood (en andere wielen)
Maar erg leuke update!
Precies, die met racedecals wacht ik al op, hoewel ik al een 333SP heb zoals je ziet. er is ook een Chevrolet LM, maar er is kennelijk nog een Hot Wheels Riley & Scott (die ik nog zoek).Peter Parker schreef:[..]
Ja een rooie hoort er nog bij de 333SP en er komt er nog eentje uit in de mooie versie met aparte wielen, betere lak en decals. Ik begin nu een heel klein beetje te zien dat er meerdere modellen zijn in kleur varianten. Anders dan Siku is deze kleur variatie veel intenser en lijkt het soms een ander model. Die met die vlammen bijvoorbeeld is er ook in 1 kleur, met kleinere wielen.
Met andere woorden; Dat gaat Petertje weer een hoop centen kosten, want de man wil alles verzamelenPeter Parker schreef:[..]
Ik begin nu een heel klein beetje te zien dat er meerdere modellen zijn in kleur varianten. Anders dan Siku is deze kleur variatie veel intenser en lijkt het soms een ander model.