Ik erger me dood aan / ik wou wel graag

Op- en/of aanmerkingen op dit forum kun je hier kwijt. Als je een leuke idee voor dit forum hebt dan horen we dat ook graag en hier plaatsen we Nieuws en aankondigingen
Klachten over de forumcrew graag via het contact formulier onderaan het menu..
Gebruikersavatar
Ricardo
Moderator
Berichten: 14083
Lid geworden op: za 11 okt 2003 22:08
Schaal: 1:43
Locatie: Groningen
Contacteer:

Bericht door Ricardo »

Overigens vind ik het niet zo eerlijk dat er iemand zei dat mensen die al HEEEEl lang op het forum zitten meer te zeggen hebben...Kan ik er wat aan doen dat ik dit forum nog nooit eerder had gezien terwijl de eigenaar in dezelfde woonplaats woont en met stickers op zijn bak rijdt...
Ik denk dat je het net even verkeerd interpreteert, wat ik ermee bedoel te zeggen, dat je een opgebouwde cultuur niet zomaar kunt veranderen :thump_up: Ik bedoel dus niet dat mensen die langer lid zijn meer rechten hebben. :!:
rsh_scuderia
Moderator
Berichten: 7309
Lid geworden op: di 19 apr 2005 00:08
Schaal: 1:18

Bericht door rsh_scuderia »

@MarcoPunto
Wat ik bedoel met onzinnig is dat we het hier hebben over een "Escalatie" en "de boel staat in brand" en nog meer van de paniekaanvallen.

Dat er woorden zijn gevallen, das mij duidelijk, maar dat het zo zwaar moet wegen in sommige ogen vind ik de discussie eigenlijk niet eens waard.

Nog een dingetje; Als je het hebt over mensen die respect willen en dan een statement maken zoals ;
en nee sommige dingen blijf ik niet pikken, bereid je er maar vast op voor
Dan ben je zelf goed bezig :|
Gebruikersavatar
Ricardo
Moderator
Berichten: 14083
Lid geworden op: za 11 okt 2003 22:08
Schaal: 1:43
Locatie: Groningen
Contacteer:

Bericht door Ricardo »

:angel: mijn rug is nog breder dan die van dhr Punto :mrgreen:
rsh_scuderia
Moderator
Berichten: 7309
Lid geworden op: di 19 apr 2005 00:08
Schaal: 1:18

Bericht door rsh_scuderia »

Maar dat heeft weer hele andere oorzaken Rico :mrgreen: :thump_up:
Gebruikersavatar
117ayrton
Berichten: 6967
Lid geworden op: do 14 okt 2004 10:26
Locatie: brugge
Contacteer:

Bericht door 117ayrton »

:oops: ik hoop maar dat de forum meeting ook niet uit de hand gaat lopen want dat zou ik erg spijtig vinden .het is normaal dat je op een forum beter overweg kunt met de ene dan de andere ,maar wat ons allen bind is de liefde voor het verzamelen .en dat is wat dit forum zo goed maakt :thump_up:
http://117ayrton.mijnalbums.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Gebruikersavatar
Ricardo
Moderator
Berichten: 14083
Lid geworden op: za 11 okt 2003 22:08
Schaal: 1:43
Locatie: Groningen
Contacteer:

Bericht door Ricardo »

117ayrton schreef::oops: ik hoop maar dat de forum meeting ook niet uit de hand gaat lopen want dat zou ik erg spijtig vinden .het is normaal dat je op een forum beter overweg kunt met de ene dan de andere ,maar wat ons allen bind is de liefde voor het verzamelen .en dat is wat dit forum zo goed maakt :thump_up:
:lol: het zal net als andere jaren weer gezellig worden :dance:
Gebruikersavatar
117ayrton
Berichten: 6967
Lid geworden op: do 14 okt 2004 10:26
Locatie: brugge
Contacteer:

Bericht door 117ayrton »

:D dat hoop ik dan maar ,want ik verwacht er veel van :thump_up:
http://117ayrton.mijnalbums.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Gebruikersavatar
jerico
Berichten: 895
Lid geworden op: wo 19 sep 2007 10:45
Schaal: 1:18
Locatie: Dordrecht
Contacteer:

Bericht door jerico »

Ik denk dat je het net even verkeerd interpreteert, wat ik ermee bedoel te zeggen, dat je een opgebouwde cultuur niet zomaar kunt veranderen Thump_up Ik bedoel dus niet dat mensen die langer lid zijn meer rechten hebben. Exclamation
hier ben ik het helemaal mee eens :worshippy:
ik hoop maar dat de forum meeting ook niet uit de hand gaat lopen want dat zou ik erg spijtig vinden .het is normaal dat je op een forum beter overweg kunt met de ene dan de andere ,maar wat ons allen bind is de liefde voor het verzamelen .en dat is wat dit forum zo goed maakt Thump_up
het zal niet uit de hand lopen, want meestal hebben mensen op IE een grotere mond!...jammer geneoeg kan ik zlef niet komen :( ...de forum beheerder komt uit dordrecht toch?gaat hij ook? :P
Afbeelding
Gebruikersavatar
Markopolo
Forumbestuur
Berichten: 6149
Lid geworden op: wo 08 okt 2003 09:13
Schaal: 1:43
Locatie: Naast de buren!
Contacteer:

Bericht door Markopolo »

Ricardo schreef:[.....]
InjectTheVenom schreef:We zullen gewoon een verschil van mening blijven houden en nee sommige dingen blijf ik niet pikken, bereid je er maar vast op voor :thump_up:
Dat is dus de 2de keer dat je een bedreiging uitroept en voor mij de laatste, ik hou echt niet van dit soort gedreig.
InjectTheVenom schreef:
Dus aan de shoutbox wordt niks niet gewijzigd, die blijft gewoon zo, mits er natuurlijk gewoon op gereede grond geklaagd wordt en dan zal ik die persoon of personen wel aanspreken, maar ga niet eerst uitlokken en dan zeiken of iemand verrot schelden, dan heb je het aan je zelf te danken.
Eh mag ik dan op mijn beurt jou vragen hoe ik dit moet interpreteren? Zover ik me herinner was ik NIET degene die dingen uit ging lokken Mark, misschien toch eens een andere bril kopen. De personen die ook ik niet nader zal noemen ( :lol: ) waren bij de eerste keer gewaarschuwd en probeerden het nu gewoon weer, maar goed voor de rest wat in die laatste pb stond maak ik me er niet meer aan vuil.
Meneer voelt zich kennelijk aangesproken en waarom wil je er verder niet meer op ingaan, als je je zo goed kan verdedigen, doe dat dan!

InjectTheVenom schreef:
Zie je nu wat je zelf schrijft, je denkt toch zeker niet dat dat nu nog zal gebeuren, je respect is weg, de kwaaie zaken doe ik zelf wel, maakt me niet geliefd maar dat boeit me niet, heb een heele breede rug en daar kan genoeg op (Als Bieck er vanaf gaat tenminste!)
Whatever man :lol: Ik maak mijn respect wel bij degenen die het ook verdienen en daar heb ik geen leslezer bij nodig dankjefeestelijk.
Ik verzoek je dan om dat respect elders te gaan zoeken, en MAF met rust te laten.
Gebruikersavatar
Montezemolo
Berichten: 6320
Lid geworden op: do 09 nov 2006 12:55
Schaal: 1:18
Locatie: Ermelo
Contacteer:

Bericht door Montezemolo »

Een simpele reactie van mij kant, EJECT the Venom, dit duurt te lang en ben er eigenlijk wel klaar mee.

Patrick :thump_up:
Gebruikersavatar
Special Models
Berichten: 315
Lid geworden op: di 12 jul 2005 01:38
Locatie: brakel

Bericht door Special Models »

Montezemolo schreef:Een simpele reactie van mij kant, EJECT the Venom, dit duurt te lang en ben er eigenlijk wel klaar mee.

Patrick :thump_up:
Als niemand reageert is het zo klaar :wink:
Lees liever een topic over modellen :dance:
Verzamelen is de kunst van het kopen
Gebruikersavatar
volvofiel
Berichten: 1896
Lid geworden op: zo 06 nov 2005 16:17
Schaal: 1:24
Locatie: Achterhoek

Bericht door volvofiel »

Special Models schreef: Lees liever een topic over modellen :dance:
:thump_up: Mee eens
Gesloten