Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Mijn broertje is ook al 2 jaar bezig met zijn mini. Hij heeft van een red hot een custum Black Edition mini gemaakt. Alles zeg gedaan. nu is hij een 1.3 blok aan het reviseren zodat die er in kan.
Als ik jouw was zal ik kijken ofdat je ergens een garagehandboek van je mini kan vinden, daar staat alles is. Van afstellingen to aanhaalmomenten.
Hier een paar foto's
Hoi! Ik ben een onderschrift virus, kopieer/plak mij in jouw onderschrift om mij te verspreiden
Je broer heeft ook een leuke Mini. Vooral die velgen, Starmags en de bumperkit. Maar die van mij wordt compleet anders, meer zo iets:
Handboeken genoeg, o.a. de zeer complete Haynes. Voor de rest genoeg mensen in de buurt of iets verder uit de buurt die me willen helpen. De Mini Seven Club is een prachtige club met zeer leuke mensen. Daar maak ik ook gebruik van.
Ziet er al knap uit , nu nog wat bodywork, voorspoilertje zal ook nog wat anticorrosie-liquid lusten , maar denk dat je goed bezig bent
Ik zal wel voorlopig het Aston verzamelen op het forum in ere houden
Bondracer
Onverwacht toch nog een klein modelletje gekocht op een beursje in Heinkenszand, afgelopen zaterdag. Het gaat om een 1/43 Vanguards Austin Mini. Model komt uit de serie "Past Times" over de British Motor Corporation. Zeer geinig model!