Porsche 993 GT2

Hier plaatsen leden aan de hand van foto's en beschrijvingen de voortgang van bouw en ombouwprojekten. Op deze manier kunnen we van elkaar leren en zie je de onderwerpen uit de Kennisbank in praktijk gebracht.
Timo911
Contacteer:

Bericht door Timo911 »

Primer word niet echt grijs? Ik snap niet direct waarom dat zou moeten..
Een primerlaag dient om goed te hechten en dat de volgende (afwerkingslagen) "boven" staan. En daar bedoel ik mee: dat ze gelijk inzuigen.. Dat er dus op de plaats van de plastiek geen lichtere schijn of mattere schijn op zit tegen over de metalen onderdelen.
Schuren is ook niet het juiste woord, het is eerder matteren..
Welke korrel gebruik je eigelijk van schuurpapier?
En de verf er allemaal afhalen was echt wel niet nodig.. Had je je toch wel wat werk met uitgespaard. En die nagellakremover , dat is op basis van cellulose, dus al wat plastiek is fret dat gewoon op, ook verflagen ( remember die film met mr. bean ? :wink: )
Lexusfreak

Bericht door Lexusfreak »

Timo911 schreef:Primer word niet echt grijs? Ik snap niet direct waarom dat zou moeten..
Een primerlaag dient om goed te hechten en dat de volgende (afwerkingslagen) "boven" staan. En daar bedoel ik mee: dat ze gelijk inzuigen.. Dat er dus op de plaats van de plastiek geen lichtere schijn of mattere schijn op zit tegen over de metalen onderdelen.
Schuren is ook niet het juiste woord, het is eerder matteren..
Welke korrel gebruik je eigelijk van schuurpapier?
En de verf er allemaal afhalen was echt wel niet nodig.. Had je je toch wel wat werk met uitgespaard. En die nagellakremover , dat is op basis van cellulose, dus al wat plastiek is fret dat gewoon op, ook verflagen ( remember die film met mr. bean ? :wink: )
Denk dat het niet schuren heel wat werk heeft bespaard op de plastic onderdelen na....
Timo911
Contacteer:

Bericht door Timo911 »

Ieder zijn werkwijze e. Zolang het resultaat goed is..
Heb je al een idee wat je gaat doen met het Porsche logo op de motorkap en met het GT-logo op de achterspoiler?
Lexusfreak

Timo911 schreef:Ieder zijn werkwijze e. Zolang het resultaat goed is..
Heb je al een idee wat je gaat doen met het Porsche logo op de motorkap en met het GT-logo op de achterspoiler?
Goeie vraag!!!!!!kan ze zelf uitprinten of een kennis vragen die zelf een bedrukkingsbedrijf heeft....laat ik er direct 20 afdrukken ofzo.
Timo911
Contacteer:

Bericht door Timo911 »

Vooral die kleine porsche-logotjes zijn wel zeer intressant..
Kheb zelf ooit eens ne 356 cabrio herspoten om eens te testen en het resultaat vond ik zeer goed, alleen het Porsche logo had ik er af moeten halen en was niet meer bruikbaar, daardoor erna geen model meer herspoten ofzo, want zonder logo vind ik het ook maar niks.
Eigeluk nog niet bij nagedacht om eens naar een stickerbedrijf te gaan..
jerico
Schaal: 1:18
Contacteer:

Bericht door jerico »

dan is voor de volgende keer die primer van t*m*ya echt een aanrader is een klein spuitbusje is ongeveer goed voor het spuiten van 2 model auto's en dan twee lagen!

6,95 bij de modelbrouw winkel...en dat vind ik het wel waar voor een ombouw project!

greetz,

jerico
Afbeelding
Lexusfreak

Een kennis kan eventueel wel stickers maken.....wil iemand mischien een duidelijke foto maken van het GT logo op de achterkant?
Timo911
Contacteer:

Bericht door Timo911 »

http://www.1-18scalecars.com/0Porsche_911_GT2.htm
Op deze link staat de 993 GT2 van UT-Models , van bijna elke kant bekeken.
Lexusfreak

Eerigsteren waterschuurpapier gehaald en het meeste eraf geschuurd en opnieuw gespoten en dan lekker dik en het ziet er nu 10x beter uit...schuren wil niet...denk gewoon dat hard poetsen beter helpt.
Special Models

Bericht door Special Models »

Lexusfreak schreef:Eerigsteren waterschuurpapier gehaald en het meeste eraf geschuurd en opnieuw gespoten en dan lekker dik en het ziet er nu 10x beter uit...schuren wil niet...denk gewoon dat hard poetsen beter helpt.
Je kunt hem toch ook polijsten 8)
Verzamelen is de kunst van het kopen
Lexusfreak

Special Models schreef:[..]

Je kunt hem toch ook polijsten 8)
Dacht dat dat polijstschuurpapier was :+
heb der ballen verstand van....maar nu laat ik het project even rusten...eerst even sparen...zit nu krap bij kas... :lol:

heb het interieur proberen te bekleden met stof maar dat wil niet....volgende keer maar korrels bestellen gaat 10x makkelijker...
Plaats reactie