UT Models 1:18
BMW 318iS
Geheel schadevrij echt puntgaaf dus, mooi rood, maar geen doos.
(foto's van i-net, kan nog geen eigen foto's plaatsen).
heb je een foto? Dominiquesubarufreak schreef:dit weekend was ik aan het rondneuzen op ebay duitsland
vond een shelby mustang, de nieuwe in de categorie autoart dus een bod gedaan zonder verder te kijken
blijkt het nu om een hotwheels model te gaan...
heb al de persoon gemaild dat ik dacht dat het een autoart was en dat ik het model niet wil maar vrees het ergste dus bij deze
een rode mustang gt500 van mattel, iemand idee wat zoiets waard is?
Dominique
Kyosho heeft er zoene in 1/43 ... vanwaar die 1/18 komt is voor mij op dit moment nog een raadsel.jochen schreef:iemad een idee wa de waarde is van dit model
1/18 Ferrari enzo limted 200/349
i169.photobucket.com/albums/u218/jochen_GT/9539_1.jpg
i169.photobucket.com/albums/u218/jochen_GT/99e3_1.jpg
i169.photobucket.com/albums/u218/jochen_GT/9798_1.jpg
FERRARI 1/18
ENZO MICHAEL SCHUMACHER NURBURGRING 8 SEPT 2002
CAVALLO SCRIMANTE MODELS
LIMITED EDITION
NR 200 OF 349 PIECES
De Shelby GT500 gewone versie +/- 30€ , de Elite versie gaat rond de 55 a 60€ (bij de Elie is het motorhuis mooi gedetailleerd en heeft zwart met rode stoelen , de gewone versie , die van 30€ is betamelijk triest gedetaillerd > motorcompartiment en stoelen volledig in zwart plastic)subarufreak schreef:dit weekend was ik aan het rondneuzen op ebay duitsland
vond een shelby mustang, de nieuwe in de categorie autoart dus een bod gedaan zonder verder te kijken
blijkt het nu om een hotwheels model te gaan...
heb al de persoon gemaild dat ik dacht dat het een autoart was en dat ik het model niet wil maar vrees het ergste dus bij deze
een rode mustang gt500 van mattel, iemand idee wat zoiets waard is?
Dominique
Ik heb 'm zien staan. Ik dacht zelf dat 55 nog wel mogelijk is met een beetje geduld, maar 65 niet. Het probleem bij deze modellen is dat ze al wat ouder zijn en je niet altijd krijgt wat je verwacht (het ene model is smetteloos en zo goed als nieuw, de ander heeft "gesmolten" wielen, doffe ruitjes etc.). Dit heeft invloed op de prijzen die mensen ervoor willen geven. Vandaar dat nieuwe modellen met de transportbandjes er omheen veel meer opleveren op Ebay dan "gebruikte" modellen.Kyoshofan schreef:Op marktplaats wordt hij voor 65 euro aangeboden![]()