Forummeeting 2007
- Montezemolo
- Schaal: 1:18
- Contacteer:
- F40F50ENZO
Mensen van het MAF, in één woord geweldig
Gezellig dagje, mooie modellen gezien.
Veel leuke mensen ontmoet
Vic als je onder alle 8000 brugge geslapen hebt, ben je bij ons welkom
Op een leuke gezellige locatie en onder het genot van een goede catering van het team van Christel en Frank.
Errug leuke veiling meegemaakt Rene bedankt.
Lekker bijgepraat met allerlei collega verzamelaars
Blijkbaar heeft mijn 3 uur durende peptalk onderweg geholpen, BasNL is vriend geworden
(mogelijk hielp het dat ik hem uit m'n auto dreigde te zetten midden op de Brienenoordbrug )
Mensen bedankt voor de fijne dag en Peter veel plezier met je kado.
Gezellig dagje, mooie modellen gezien.
Veel leuke mensen ontmoet
Vic als je onder alle 8000 brugge geslapen hebt, ben je bij ons welkom
Op een leuke gezellige locatie en onder het genot van een goede catering van het team van Christel en Frank.
Errug leuke veiling meegemaakt Rene bedankt.
Lekker bijgepraat met allerlei collega verzamelaars
Blijkbaar heeft mijn 3 uur durende peptalk onderweg geholpen, BasNL is vriend geworden
(mogelijk hielp het dat ik hem uit m'n auto dreigde te zetten midden op de Brienenoordbrug )
Mensen bedankt voor de fijne dag en Peter veel plezier met je kado.
Een échte moderatorklassieker is: To delete or not to delete that's the question!!!
Haha dat is mooi danViperArry schreef:@sjefske,
Ik heb fotos en filmpjes gemaakt.... o.a. van jouw draaiende plateau met schaarsgeklede vrouw....
''Mn foto's en filmpjes volgen binnekort''
Ennuh ik ben benieuwd naar de rest!
Laatst gewijzigd door sjefske op za 03 nov 2007 22:04, 1 keer totaal gewijzigd.
- F40F50ENZO
- Jolly Club
- F40F50ENZO
Nog Calibra's gezien onderweg?Jolly Club schreef:Hell Yeah, Sharan's moeten opzouten !!@Jolly-Club,
volgende keer wel rallystrepen op je Ford plakken.... dan gaat t overige verkeer misschien sneller aan de kant.....
Een échte moderatorklassieker is: To delete or not to delete that's the question!!!
forum meting
hoi het was gister echt een geslaagde forum meeting
ik heb het goed naar mijn zin gehad
leuke mensen ontmoet en zo zie je eens de gezichten achter de avatars
en er waren zeer mooie modellen te zie
alles was goed geregeld en de catering was perfect
en een geslaagde veiling met rene
ben wel benieuwt van veiling modellen van tim
iedereen nog bedankt voor de gezellige dag in schijndel
ik heb het goed naar mijn zin gehad
leuke mensen ontmoet en zo zie je eens de gezichten achter de avatars
en er waren zeer mooie modellen te zie
alles was goed geregeld en de catering was perfect
en een geslaagde veiling met rene
ben wel benieuwt van veiling modellen van tim
iedereen nog bedankt voor de gezellige dag in schijndel
Laatst gewijzigd door dartrace op zo 04 nov 2007 11:23, 1 keer totaal gewijzigd.
- Matt Modelautos
- Erelid
- Contacteer:
- Markopolo
- Forumbestuur
- Schaal: 1:43
- Contacteer:
Allemaal erg bedankt voor jullie bezoekje
Opkomst vas lekker groot en volgens de catering was er honger genoeg, Frank schijnt na de omzet van gisteren een paar Porsches aanngeschaft te hebben, en dat is niet gelogen
De veiling was een klein beetje een succes, werd veel aangeboden waarvoor heel veel dank, alleen het bieden bleef wat achterwege en er wordt volgende keer niet meer gesniped!
Alleereerst Garage Vorstenbosch bedanken voor de beschikbare ruimte
Wordt zeer gewaardeerd en dan zullen jullie namens ons (het bestuur) nu dan ook eindelijk merken
Als 2de Kristel en Jolanda (als ik me niet vergis ) voor de catering, erg leuke garnering
en natuurlijk Frank en Patick
en last but not least onze one and only veilingmeester Rene aka Motorhead
Waarbij menig lid zijn verzamelijng toch wel op een goedkope manier heeft weten te verdubbelen We noemen geen namen hé Tim!
Het was erg gezellig
P.s. Peter heeeeel veel plezier met je kado's, Deel 1 en 3 mocht je al ontvangen, deel 2 komt z.s.m. jou kant op met een kaart waarop alle leden opstaan die jou een steun in de rug willen geven in/na deze moeilijke periode.
Opkomst vas lekker groot en volgens de catering was er honger genoeg, Frank schijnt na de omzet van gisteren een paar Porsches aanngeschaft te hebben, en dat is niet gelogen
De veiling was een klein beetje een succes, werd veel aangeboden waarvoor heel veel dank, alleen het bieden bleef wat achterwege en er wordt volgende keer niet meer gesniped!
Alleereerst Garage Vorstenbosch bedanken voor de beschikbare ruimte
Wordt zeer gewaardeerd en dan zullen jullie namens ons (het bestuur) nu dan ook eindelijk merken
Als 2de Kristel en Jolanda (als ik me niet vergis ) voor de catering, erg leuke garnering
en natuurlijk Frank en Patick
en last but not least onze one and only veilingmeester Rene aka Motorhead
Waarbij menig lid zijn verzamelijng toch wel op een goedkope manier heeft weten te verdubbelen We noemen geen namen hé Tim!
Het was erg gezellig
Dat is ook nooit de bedoeling geweest, maar nogmaals, dat heeft zo zijn redenen, we beloven beterschap, op korte termijnMatt Modelautos schreef:We moeten dit i.d.d. vaker doen, en niet twee jaar wachten.
P.s. Peter heeeeel veel plezier met je kado's, Deel 1 en 3 mocht je al ontvangen, deel 2 komt z.s.m. jou kant op met een kaart waarop alle leden opstaan die jou een steun in de rug willen geven in/na deze moeilijke periode.
Sharan? Volgens mij zat je achter een hagelnieuwe Touran te kleven MartinJolly Club schreef:Hell Yeah, Sharan's moeten opzouten !!@Jolly-Club,
volgende keer wel rallystrepen op je Ford plakken.... dan gaat t overige verkeer misschien sneller aan de kant.....
Maar 't was zeker een heel goed geslaagde dag! Ook ik heb foto's gemaakt, die zal ik z.s.m. posten (vanavond denk ik).
En ViperArry, bedankt voor de lift!
Volgend jaar weer een meeting, ik verheug me er nu al op
Misschien kunnen we het voor elkaar krijgen om bij Geerligs/De Jong (Ed & Ron) de volgende meeting te houden, Arjen?
Of zullen we nog een keer van de gastvrijheid van Frank/Vorstenbosch gebruik maken? We kennen de route nu wel, na al dat sightseeing in Limboland
- Markopolo
- Forumbestuur
- Schaal: 1:43
- Contacteer:
Het fotoboel voor 2007 is gereed:
http://www.modelautoforum.nl/album_cat.php?cat_id=3
Houd wel rekening met de 800x600 pixelmaat aub.
Looking forward to the pics!
http://www.modelautoforum.nl/album_cat.php?cat_id=3
Houd wel rekening met de 800x600 pixelmaat aub.
Looking forward to the pics!
Laatst gewijzigd door Markopolo op zo 04 nov 2007 14:26, 2 keer totaal gewijzigd.
- coolpappa04
- droomautoos
- Contacteer:
Ik ben net terug in brugge .de forum meeting was SUPER TOF ik had het voor geen geld willen missen ,eindelijk mijn vrienden in het echt gezien ik heb te weinig superlatieven .hier wat foto's
voila dit was mijn foto bijlage,daar peter het feestvarken was staat hij er wat meer op dan andere .aan frank en al de anderen bedankt voor een geweldige dag
voila dit was mijn foto bijlage,daar peter het feestvarken was staat hij er wat meer op dan andere .aan frank en al de anderen bedankt voor een geweldige dag
http://117ayrton.mijnalbums.nl" onclick="window.open(this.href);return false;