Golden Tulip Rally 2004

Alles over Autosport kun je hier bespreken.
Plaats reactie
Bart
Contacteer:

Golden Tulip Rally 2004

Bericht door Bart »

Gaan er nog mensen as weekend naar de rally rondom Nijverdal en Hellendoorn :?: Als het weer mee werkt zal ik er zijn :P

De Golden Tulip Rally is Nederlands belangrijkste rallysport evenement en telt mee voor het FIA Europees Rallykampioenschap, Regio West, de West Euro Cup, de BeNeLux Rally Trophy en de verschillende Nederlandse kampioenschappen.

De route, totaal ca. 460 km, loopt door Twente en één van de mooiste gebieden van Nederland. In de route zijn 20 klassementsproeven [10 verschillende] opgenomen met een totale lengte van ca. 205 km. Het wegdek van de proeven is voor 90% verhard.
Vijf servicestops verdelen de rally in zes delen. De langste stop duurt ongeveer negen uren, waardoor alle teams de kans hebben om de broodnodige rust te krijgen.
Niels
Contacteer:

Bericht door Niels »

Ik was er NATUURLIJK bij! En het was weer vet, mijn god wat gingen Tsjoen en Wevers (oke 1min50 achterstand op het eind, maar op de meeste proeven van zaterdag verloor hij maar weinig) hard!

Het was natuurlijk ook vet om te kijken naar het achterhoede geweld zoals de Volvo's en de Peugeotjes.

Ik heb ook nog wat foto's gemaakt, en die zijn te vinden op http://rally.posers.nl
Laatst gewijzigd door Niels op vr 24 sep 2004 21:08, 1 keer totaal gewijzigd.
Afbeelding
Bart
Contacteer:

Bericht door Bart »

Was inderdaad gaaf.

Je link doet het helaas niet :?
Niels
Contacteer:

Bericht door Niels »

Bart schreef:Was inderdaad gaaf.

Je link doet het helaas niet :?

Nu wel, stond een puntje teveel.
Afbeelding
Tim

Bericht door Tim »

Mooie foto's Niels. Als die allemaal van jou zijn dan heb je wel een stukje gelopen denk ik. :worshippy:
Niels
Contacteer:

Bericht door Niels »

Tim schreef:Mooie foto's Niels. Als die allemaal van jou zijn dan heb je wel een stukje gelopen denk ik. :worshippy:

Ach, gelukkig had ik ook nog een auto bij me, scheelt toch weer wat :wink:
Afbeelding
Niels
Contacteer:

Bericht door Niels »

Hier nog een filmpje van de GTR: http://www.rallymedia.nl/ (en dan Video)

En morgen is het 2e deel van de reportage over de GTR op RTL5 (RTLRallyReport, rond 12 uur)
Afbeelding
Plaats reactie