Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Peter Parker schreef:
Die laatste heeft een artikel in de Dinky Toys bijbel van Sue and Mike Richardson. Het schijnt dat men deze gebruikt heeft om sneller dan het geluid te vliegen. Daarvoor werden de wielen verwijderd en werd hij afgeschoten. Hij vloog met Mach 1.4 in Valcartier, Quebec te Canada. Dinky's ontwerp afdeling was heel trots dat het toestel supersonisch kon vliegen omdat ze de lijnen goed hadden getroffen.
Dat is toffe informatie, dat maakt een model extra interessant.
Heel erg leuke modellen. Met een Gloster is na de WO II ook het Nederlands luchtrecord verscherpt door de eerste (echte) Nederlandse Formule 1-coureur.
buttonfreak schreef:Heel erg leuke modellen. Met een Gloster is na de WO II ook het Nederlands luchtrecord verscherpt door de eerste (echte) Nederlandse Formule 1-coureur.
jonnoT schreef:Leuke up0date met erg leuke info. Maar heu ...als die dan geen wielen heeft hoe komt tie dan weer naar beneden
Met een harde knal John
Toegevoegd na 3 uren 5 minuten:
Net opgehaald, deze prachtige Seat Leon van Tom Coronel.
Daarnaast ook een oude bestelling van me, waarbij ik tot mijn schrik merkte dat ik die op de forumdag ook had gekocht.
Dit laatste schatje kreeg ik van een arts die uit Japan kwam voor een congres.