Stemtopic fotowedstrijd deel 14: Modern cars

Heb je een mooie foto gemaakt van een modelauto uit je eigen verzameling? Plaats hem hier!
Uiteraard kun je hier ook al je vragen en tips kwijt over het fotograferen van modelauto's.
In het kort: hoe, waar en waarmee worden jou foto's gemaakt.
Gebruikersavatar
Markopolo
Forumbestuur
Berichten: 6149
Lid geworden op: wo 08 okt 2003 09:13
Schaal: 1:43
Locatie: Naast de buren!
Contacteer:

Bericht door Markopolo »

Lassy schreef:Ik weet eerlijk gezegd niet of ik snel een nieuwe fotowedstrijd kan organiseren, ik wordt binnenkort namelijk voor de eerste keer papa! :D Spannende tijd dus! :dance:

Als het mij deze week niet gaat lukken, laten we zeggen uiterlijk zondag 18 november, dan mag de nummer 2 Bondracer het overnemen...als hij dat geen probleem vindt natuurlijk :wink:
Gefeliciteerd! Maar zo moeilijk is het toch niet om een thema te verzinnen :eh:
Gebruikersavatar
buttonfreak
Berichten: 5160
Lid geworden op: vr 26 dec 2003 13:27
Schaal: 1:64
Locatie: België
Contacteer:

Bericht door buttonfreak »

Zou jij je als je een kind krijgt iets anders kunnen bedenken, om een thema te verzinnen?
Gebruikersavatar
Montezemolo
Berichten: 6320
Lid geworden op: do 09 nov 2006 12:55
Schaal: 1:18
Locatie: Ermelo
Contacteer:

Bericht door Montezemolo »

Lassy schreef:Top! Bedankt iedereen voor jullie stemmen! :D
Bondreacer en DaChrist; ook jullie van harte! :thump_up:

Ik weet eerlijk gezegd niet of ik snel een nieuwe fotowedstrijd kan organiseren, ik wordt binnenkort namelijk voor de eerste keer papa! :D Spannende tijd dus! :dance:

Als het mij deze week niet gaat lukken, laten we zeggen uiterlijk zondag 18 november, dan mag de nummer 2 Bondracer het overnemen...als hij dat geen probleem vindt natuurlijk :wink:
Dan lijkt het mij zowieso beter om de opdracht af te staan, als je over twee weken tussen de luiers en beschuit met muisjes ook nog de punten moet optellen komt het niet goed denk ik.

Montezemolo :thump_up:
Gebruikersavatar
Lassy
Berichten: 81
Lid geworden op: do 14 jul 2005 14:06
Schaal: 1:18

Bericht door Lassy »

Montezemolo schreef:[..]

Dan lijkt het mij zowieso beter om de opdracht af te staan, als je over twee weken tussen de luiers en beschuit met muisjes ook nog de punten moet optellen komt het niet goed denk ik.

Montezemolo :thump_up:
Bij deze!
Gesloten