Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Was van plan om tot einde dit jaar weer even "rustig" aan te doen met verzamelen Tja..........voor het slapen zoals gebruikelijk ff op Ebay rondneuzen, ik mocht eens wat mislopen. Zag een F430 van BBR van een Amerikaanse aanbieder (leve de $!!!) waar nog weinig op geboden was, veiling liep 's nachts af. Dus maar een bod gedaan voor ongeveer de helft van de Nederlandse winkelprijs. En volgende morgen op kantoor toch ff kijken en YES er waren tot mijn grote verbazing géén tegenbiedingen meer geweest. Heb alvast even de foto's van de aanbieder geleend:
AF Corse Ferrari F430, 1st FIA GT2 Drivers/Team Championship 2006.
jonnoT schreef: Je hebt een echte verslaving opgelopen, jongen .Begint nu al blind te bieden Welkom bij de AEV (Annonieme Ebay Veslaafden)
idd ja, maar meestal lopen die blinde biedingen bij mij slecht af hoor. De rest van het jaar blijft het echt rustig met nieuwe aankopen want draagarmen van een Alfa 156 zijn peperduur
Overigens ik loop behoorlijk achter met fotograferen dus er volgen nog wel updates.
Wel weer een schitterend model. Op naar de volgende en natuurlijk de eigen foto's met info
jonnoT schreef: Je hebt een echte verslaving opgelopen, jongen .Begint nu al blind te bieden Welkom bij de AEV (Annonieme Ebay Veslaafden)
Ja, ook ik behoor tot die verslaafden, maar je doet er wel leuke modellen op voor weinig.
Zeker in Duitsland scoort het vrij makkelijk momenteel heb ik het idee.
Met de USA heb ik geen ervaring, ben een beetje huiverig voor een douane claim achteraf.
Mooie update's heb je, ga zo deur mien jong
Een échte moderatorklassieker is: To delete or not to delete that's the question!!!
Gefeliciteerd met je aanwinst. Meer eh... Auctionslady is geen Amerikaanse aanbieder hoor. De pakjes komen toch echt uit HongKong, met zo'n keurig wit touwtje eromheen
Invoerrechten heb ik nooit hoeven voldoen. Ze plakken er een keurig groen douane stickertje op met "toy car value US$ 5" of iets dergelijks
hoi, mooi hoor, maar betaal je dan, is dat met een IBAN nummer van de bank ofzo of paypal. Ik zie soms best leuke dingen maar durf het niet , omdat ik niet precies weet of wat
model1op43 schreef:Gefeliciteerd met je aanwinst. Meer eh... Auctionslady is geen Amerikaanse aanbieder hoor. De pakjes komen toch echt uit HongKong, met zo'n keurig wit touwtje eromheen
Invoerrechten heb ik nooit hoeven voldoen. Ze plakken er een keurig groen douane stickertje op met "toy car value US$ 5" of iets dergelijks
Klopt zag het ook toen ik het pakketje kreeg, foutje ff niet goed opgelet. En echt super snel bezorgt vanuit Hong Kong. De 9e kreeg ik een mailtje en de 14e had ik het model binnen en er zat ook nog een weekend tussen. En ik heb ook nog nooit invoerrechten hoeven betalen.
Toegevoegd na 6 minuten:
F40F50ENZO schreef:[..]
Ja, ook ik behoor tot die verslaafden, maar je doet er wel leuke modellen op voor weinig.
Zeker in Duitsland scoort het vrij makkelijk momenteel heb ik het idee.
Met de USA heb ik geen ervaring, ben een beetje huiverig voor een douane claim achteraf.
Tot op heden heb ik nog nooit een douane claim gehad wanneer ik een model buiten Europa heb besteld. Misschien meer geluk dan wijsheid hoor. Maar vooral in de VS zijn de modellen toch aanzienlijk goedkoper en er zijn ook wat aanbieders uit HongKong aktief op Ebay waar ik ook prima ervaringinge mee heb.
Toegevoegd na 3 minuten:
schumifan schreef:hoi, mooi hoor, maar betaal je dan, is dat met een IBAN nummer van de bank ofzo of paypal. Ik zie soms best leuke dingen maar durf het niet , omdat ik niet precies weet of wat
Ik betaal voor Ebay aankopen vrijwel altijd met Paypal en de afgelopen 2 jaar heb ik daar nog nooit problemen mee gehad. Daarnaast natuurlijk altijd de feedback van de verkoper bekijken en ook de verzendkosten. En mocht je een aanbieder niet helemaal vertrouwen gewoon ff een berichtje plaatsen hier.